Et kinkig problem med mediamaster 9802s

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Et kinkig problem med mediamaster 9802s

Jeg har fått låne kontoret til en kollega for å gjøre en studie av brukergrensesnittet i denne dekoderen. Den _var_ satt opp med ca 1200 kanaler før jeg begynte å fikle med den.

Etter at jeg, klønete som jeg er, ba om å installere alt på nytt igjen sitter jeg nå med ca 200 kanaler og har mistet tilgangen til viasats epg, som var en del av studieprosjektet.

Er det noen her som har peil, og kan hjelpe meg å få satt opp boksen med de riktige innstilingene?

ops: ops: ops:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres ut som om du ikke har fått satt opp for mer enn ett LNB. Siden det var så mye som 1200 kanaler var det sikkert mer enn 2 LNB-er koblet til også, så du bør finne ut konfigurasjonen på dette og sette opp i menyen og gjøre noen nye søk. Mer enn det er litt vanskelig å kunne si herfra, og jeg er elendig på å forklare. Det virker i hvert fall som om du ikke har fått inn Sirius, for da ville du fått EPG-en uansett.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klarte å fomle meg opp til ca 600 kanaler ved å sette opp flere LNB'er. Men EPG'en er fortsatt borte. Har litt problemer med viasat-kortet. Er man avhengig av dette for å få installert det som heter Viasat-kanaler, og dermed EPG'en? Hadde dette problemet med kortet før jeg reinstallerte, og sleit dermed med tilgangen til viasats kanaler, men epg'en virket. For mitt prosjekt er det ikke så nøye med kanalene, men desto viktigere med epg. Er det noe spes jeg må vite om installering av sirius? Er det noen spesielle innstillinger?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sirius ligger på 5 grader øst, og Nokia 9802S har en forhåndsinnstilt kanal eller to for den. Du får bare leke frem til du får noe som matcher med det. Jeg TROR ikke du trenger kortet for å få EPG-en til å virke. Men hva slags prosjekt har du om en så tragisk EPG anyway? :P

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal sammenlinge EPG'er i eksisterende norske digital-tv-løsninger.

Har funnet sirius, men får ikke satt over til "VIASAT TV", bare "ALLE TV" og "UKODET TV". Dermed får jeg heller ikke startet viasats egen epg. Noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk Meny - Individuelle innstillinger - Barnesperre - nedlastning av applikasjon, den skal stå på Aut.Viasat.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •