Dreambox

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Dreambox

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dreambox

Jeg må kjøpe meg ny tuner nå, og lurer litt på hva jeg bør kjøpe.

Har Canal Digital abonnement, og Viasat(VideoG).

Det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe en Dreambox 7000s, og vil den fungere på disse kortene? Eventuelt hva må til for at det skal fungere? Begge kortene er orginalkort.

Takk

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, en Dreambox vil takle disse kortene, har dem selv, men ikke rett ut av esken. Spørsmålet om en Dreambox er rett for deg blir da mer om du er datakyndig og tålmodig.

Hvis du kan noe om nettverkt og Linux eller er villig til å bruke en god del tid på å lære, så er en Drembox den beste tuner du kan få. Hvis du bare er på jakt etter en tuner med harddisk og ikke vil bruke en masse tid på å skru så ville jeg sett på noe annet. Hvis du kjenner noen med en Dreambox som ken hjelpe deg er du jo langt på vei, men da hadde du kanskje ikke spurt her?

Er selv kjempefornøyd med min Dreambox, med 250 GB harddisk er det bare å ta opp alt som er interessant. Det beste kan brennes på DVD eller komprimeres til DivX.

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man trenger ikke å kunne det sprøyt om linux o.l. for å kunne opperere en dreambox. Alt styres fra PC via comport eller nettverk. Alle programmer er i windows utgave.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •