Force 536s

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Force 536s

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Force 536s

Jeg har byttet min 3år gamle Force 1133(?), med en 536s. Veldig kjekt med harddisk, men jeg er skuffet over bildekvaliteten. Det er støy i bildet, og fargene er også mye blassere. Om ikke nok med det, så har jeg allerede "nøkket" stikket ut et par ganger på grunn av at den har gått i lås.
    Er dette en feil med min tuner, eller er dette resultatet av 3år med produktutvikling.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde også en 1133. Den ble erstattet av en 1145. Syntest at bildekvaliteten var et ørlite hakk bedre på 1145. Hadde problemer med "låsing" på begge to. Jeg kjenner flere som har hatt problemer med dette på Force tunere, så det virker som et generelt problem.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Force 536s

Sitat Opprinnelig postet av Aubi
    Jeg har byttet min 3år gamle Force 1133(?), med en 536s. Veldig kjekt med harddisk, men jeg er skuffet over bildekvaliteten. Det er støy i bildet, og fargene er også mye blassere. Om ikke nok med det, så har jeg allerede "nøkket" stikket ut et par ganger på grunn av at den har gått i lås.
    Er dette en feil med min tuner, eller er dette resultatet av 3år med produktutvikling.

Er de bildekvalitet du er ute etter ville eg ha gått for ein Topfield 5500 tuner med 80gb hardisk eller Dreambox 7020 med valgfri hardisk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •