Kanaler i hytt og pine

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kanaler i hytt og pine

Har en Strong srt 8700, i det siste har viasat-kanalene blitt flyttet i hytt og pine. Family har havnet på 615 og nordic ett eller annet sted på 700-tallet. Noen som vet hvorfor?
    Når i tillegg kanalredigering med denne maskinen er like enkelt som å navigere en oljetanker er jeg litt irritert om dagen.....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme problem selv. Utrolig irriterende. Plasseringen i utgangspunktet var ille nok, men nå er det jo håpløst.

Håper noen har en løsning...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Er det mulig å redigere programrekkefølgen?

Er det mulig å redigere programrekkefølgen på denne strong mottakeren? Jeg har nettopp fått min i hus da jeg ville ha en med både VIA og DIGITAL.

Kan en redigere programrekkefølgen?

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fatter egentlig ikke at noen ikke har spurt og irritert seg over dette før:-). Min far har også en slik en, og jeg forstår ikke hvordan han holder ut med den. Kannalskifte tar lang tid, responsen på fjernkontrollen er så dårlig at jeg vet ikke hva, seige/treige menyer, umulig å redigere og flytte kanaler som man vil osv,osv...
    Etter å ha hatt Dreambox i noen år blir man veldig bortskjemt:-).
    Eneste måten jeg har funnet på denne boksen for å ha noenlunde kontroll på kanalene, er å lage seg egne favorittlister med de kanalene man ser mest på. Gjerne Viasat kanalene i en og Canal Digital i en annen en, eller en for film, underholdning, sport osv. Kanalene kan ikke sorteres/flyttes i favorittlisten, men man slipper iallefall å bla i det uendelige for å finne den kanalen man vil se på...
    Man skifter favorittlister ved hjelp av grønn knapp tror jeg det er.
    Edit:
    Var vist noen som har spurt om dette "før". Så ikke at tråden startet 14.03ops:.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry Drit!

Det eneste positive med denne tuneren er at fjernkontrollen kan brukes til flere en heter som TV, DVD etc. Ellers er det bare drit tvers igjennom hele boxen.

Homotuner D Lux!

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av metallica
    Det eneste positive med denne tuneren er at fjernkontrollen kan brukes til flere en heter som TV, DVD etc. Ellers er det bare drit tvers igjennom hele boxen.

Homotuner D Lux!
    Det som er dårligst med denne tuneren er fjernkontrollen! Elendig rekkevidde. Bruker en Logitech Harmony 885. Kan nå sitte hvorsomhelst i sofaen uten å behøve å strekke meg mot tuneren.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •