DreamBox s7000 og Sunwave SRC-3000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DreamBox s7000 og Sunwave SRC-3000

Har problemer med overnevnte kombinasjon.

Har tidligere hatt en SRC-9200. Denne fungerte på alle produkter jeg hadde. Var så dum å bytte den i en SRC-9310 som forsåvidt fungerte på alle komponenter, men ga en billig-billig plastikk følelse. Byttet tilbake til en SRC-9200 som nå hadde kommet i en annen hardware revisjon, og dermed ikke tok Sony-tven min...

Hadde en kort periode en Phillips Pronto RU-950 som tok alt, men som jeg solgte i en pengenød-periode i høst :roll:

Hadde så den siste SRC-9200 inne på test på hifiklubben. De kunne bare bekrefte at fjernkontrollen ikke tok alt av aparater og de gav meg muligheten til å bytte til SRC-3000 som de mente hadde bedre egenskaper.

Når jeg nå kom hjem og testet mot utstyret jeg har, så opplevde jeg til min store fortvilelse at nå var det satelitt-tuneren som ikke ville la seg styre. Får ikke "error" når jeg lærer fra dreambox fjernkontrollen til SRC-3000, men ingenting skjer når jeg tester kommandoer fra SRC-3000 mot dreambox.

btw, SRC-3000 fungerer mot alt annet jeg har.

Synd hvis jeg blir nødt til å skaffe meg en pronto for å få orden på fjernkontrollene... (vurderer faktisk også Tira2.1 eller lignende og heller styre alt gjennom pcen, men det er unødvendig mye stress dersom det kunne gått an å fått SRC-3000`en til å fungere)

Kort fortalt:
    Noen som vet hvordan jeg kan få styrt dreambox med SRC-3000? Ser det er en mini-jack lignende kontakt på siden av fjernkontrollen. Noen som vet om det går an å koble denne til pc?

DrE

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har dreambox og sunwave fjernkontroll?

DrE

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat oppdaget at jeg har samme problemet selv. Er det noen andre som har erfaringer med dette? Noen som har en løsning?

mvh
    Solo

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Ingen som har dreambox og sunwave fjernkontroll?

DrE

hifi klubben selger en ledning til 298 som gjør det veldig lett å programere kontrollen på internett, da den da kan hente div. koder på nett.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •