Hei. Lurer på:

Har parabol fra viasat og 2 LDB/hoder innstillt på astra 4,5/4.9øst og astra 19.2øst

Har da blitt fortalt at Hotbird 13øst ligger i samme "korridor" som astra 19.2 ( eller 4,5 ) og at jeg også skal kunne søke inn frikanaler fra hotbird satelitten også. Jeg gjorde ett søk og bare fant 40-50 kanaler på hotbird. Nytt søk fant null kanaler.

Mitt spørsmål: Når mine 2 LDB/parabolhodene mine er innstillt på astra 4,5 og astra 19,2: Hvike andre satelitter kan jeg da forvente å få inn kanaler fra som ligger i samme "korridor" - og vil jeg i så tilfelle feks kunne få inn alle frikanalene som er på hotbird 13w? Eller får jeg bare noen få siden LDB IKKE er innstillt på 13øst? ( hotbird ) men på Astra satelittene?

Skal jeg også kunne få inn kanaler på Thor 1w?

Venter forøvrig på finjustering av antennen ettersom det varierer hvor mye kanaler den finner ved nye søk både på astra 4.5 og 19.2 og hotbird 13ø.
Thor 1w har jeg aldri funnet kanaler på.-..foreløpig

Det ligger jo andre satelitter nær astra-satelittene..skal jeg også kunne søke inn dem?

Primært er det vistnok Hotbird 13ø og astra 19.2 øst som har det meste av frikanaler?

Please help me?