Se Norske tv kanaler i Sverige.
Viser resultater 1 til 4 av 4

Se Norske tv kanaler i Sverige.

Etter som jeg kjøpte en hytte i Sverige for en god del år siden,har jeg brukt CD kort på en gamel og god Samsung dekoder,fungerer som fjell,aldri vært noe problem.Men nå holder jo Cd bare med for det meste å sende i HD kvalitet,noe den samsungen min ikke takler.Hører de sier som har bobil,at når de kommer over grensen til Sverige så virker ikke TV lengre,dette har noe med rettigheter å gjøre.Nå i år fikk vi faktisk Svenske kanaler på CD satelitt.Men tilbake til mitt problem.Såfremt jeg kjøper hos CD dekoder uten wi-fi kan de da spore meg,eller vil kanalene slokne uansett når jeg kommer over grensen.Snakket med en som jeg kjenner innen nevnte selskap at han tror det vll gå bra med mitt norske anonement og den HD mottakeren vi snkker om,så lenge jeg ikke går til anskafelse med en wifi.Noen tips,eller noen som vet noe.Kjære venner hjelp.

Parabolsignalene vet jo ikke hvor grensa er. Har du norsk abonnement på CD så skal du få inn norske kanaler så sant du får inn Thor satelittene.
    Rettigheter har bare med hvilken adresse du har for å bestille abonnement - norske kunder får ikke inn svensk TV, svenske kunder får ikke inn norsk TV.
    WiFi har ikke noe med det å gjøre, du får jo inn parabolsignaler uten å være koblet til internett.

Tusen takk for svaret

Takk for svaret ditt.

Lignende tråder

1. Norske HD kanaler...
    By Speedfight2 in forum Satellitt
    Svar: 6
    Siste melding: 03-12-2010, 20:06
  2. Norske Canaldigital kanaler/HD i Sverige !!??
    By piranah in forum Satellitt
    Svar: 1
    Siste melding: 10-22-2008, 15:42
  3. Norske kanaler i England?
    By Grindheim| in forum Satellitt
    Svar: 5
    Siste melding: 09-25-2008, 00:26
  4. Norske kanaler i Sverige ?
    By utvandrer in forum Satellitt
    Svar: 7
    Siste melding: 05-11-2008, 16:26
  5. Hvordan få Norske kanaler i Sverige?