Ny LNB til HD-PVR PACE TDS865NV fra Viasat ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2015
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Ny LNB til HD-PVR PACE TDS865NV fra Viasat ?

Håper noen kan hjelpe en uinnvidd...

Vi har ett flerromsabonnement fra Viasat og benytter den ene mottakeren på hytta.
    Så har vi nå fått en ny mottaker hjemme og Viasat har registrert den vi byttet ut hjemme som nr 2 og vi tar den med på hytta, for å bytte ut den nå avregistrerte gamle vi har brukt der til nå. Den gamle fungerte, men var veldig utdatert på menyer og funksjoner.
    Vel koblet til, så får jeg etter hvert inn en liste med kanaler, dvs at jeg kan se info om hvilke programmer som går, men med beskjed om noe sånt som (husker ikke nøyaktig) "dette er utenfor ditt utvalg og kanskje du ikke har betalt fakturaen". Vel, fakturaen er ikke problemet, så hva kan det da være ? Det eneste jeg får se bilde på er noen gratis religiøse kanaler.

Parabolen er minst 10 år og jeg vet ikke hva hodet der heter, men det er en enkel kabel inn, som nå splittes i to bak på HD-PVR'en PACE TDS865NV. På den gamle var det bare en inngang bak. Noen sier at jeg antakelig må bytte ut LNB-hodet - noen her som vet om det vil hjelpe ? Og hvilket type skal jeg da kjøpe? Er i så fall f.eks av de på Elkjøp bra til formålet ? Helst en jeg kan få ta i i Oslo-området i dag, så jeg kan ta den med på hytta i morgen.
    PVR'en er ikke koblet til internett og nei, jeg har ikke prøvd å resette den for å sette den opp helt på nytt. Bør jeg det ? Hjelp...

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    2,058
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny LNB til HD-PVR PACE TDS865NV fra Viasat ?

Hva med å kontakte kundeservice hos Viasat ? Der er det mange som kan hjelpe Ny LNB til HD-PVR PACE TDS865NV fra Viasat ? og ikke bare det. De fikser et nytt hode til deg Ny LNB til HD-PVR PACE TDS865NV fra Viasat ?Ny LNB til HD-PVR PACE TDS865NV fra Viasat ?

Sent from my iPhone using New Forum mobile app
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Lignende tråder

1. Slingbox pro-HD og Viasat Pace TDS 865NV
    By Cpt.Crusoe in forum Satellitt
    Svar: 2
    Siste melding: 12-12-2011, 20:51
  2. Problemer med installering av Viasat Pace TDS865NV
    By Kjell Erik in forum Satellitt
    Svar: 4
    Siste melding: 10-14-2011, 08:45
  3. Pace DS250NV, Viasat og EPG
    By BjoRas in forum Satellitt
    Svar: 10