Noe nytt fra Viasat snart?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noe nytt fra Viasat snart?

Hei folkens!

Er det noen som vet om det kommer noe ny spennede HW fra Viasat? Eller om det kommer noen spennende Sw-oppdatering som ikke bare er av kosmetisk art?
    Det jeg i dag irriterer meg mest over er den rotete visningen av innspilte programmer. Jeg savner veldig en mappestruktur for serieopptak.

Jeg kunne gjerne valgt meg en tredjepartsboks om denne også virket med Viasat HD kanalene. Men så vidt jeg vet, lar det seg ikke gjøre i dag. Skulle det derimot vise seg at det finnes alternative løsninger, tar jeg gjerne i mot tips. Jeg ser nesten bare på HD-kanaler. Det frister ingenting å gå tilbake til SD. Da lever jeg heller med originalboksen og suboptimal brukerinterface. Men på ett eller annet tidspunkt må jo også Viasat komm med noe nytt og bedre....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2014
    Sted
    Oslo
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har jobbet i Viasat en stund før jeg nylig slutta, så vill informere at jeg ikke prater på vegne av Viasat men det korte svaret er nei.
    Viasat er veldig stolt av HD box samt HDPVR, de selger ikke SD boksene lengre så de får man desverre ikke, om man har tilgjengelig fiber inn i boligen
    så kan du velge Altibox, Telenor, eller Get da alle disse leverer alle viasat sine kanaler. personlig er jeg veldig glad i oppsettet på Get sine bokser, meget ryddig og pent.

Viasat kommer nokk til og oppgradere boksene sine snart, men viktig og ta i betraktning at dette er et parabol selskap, hvor majoriteten av kundegruppen er av den eldre garden, du ville bli overasket hvis du viste hvor mange som hatet forandring selv om forandringen var til det bedre
    (vi fikk kunder som klagde over at bildet ble for skarpt i forhold til det gamle, altså en kunde som gikk fra SD til HD).

Håper du fikk svar på det du lurte på, hvis det er noe mer så send meg en melding i inboksen.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har spurt kundeservice til Viasat. De sier det ikke finnes noen planer om hverken ny PVR eller sw-opdatering med serieopptak i subfoldere. De vil i hvertfall ikke fortelle om det.

Lignende tråder

1. Noe nytt fra Eltek/Dynabel snart?
    By R&R in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 19
    Siste melding: 12-06-2010, 23:41
  2. Noe nytt og spennende fra HBO snart?
    By Andy_Dandy in forum Serier
    Svar: 21
    Siste melding: 09-16-2009, 18:04
  3. Snart noe nytt fra Arcam???????
    By mstenwig in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 0
    Siste melding: 04-15-2008, 11:59
  4. skal snart kjøpe nytt utstyr, trenger noen meninger.
    By marius_arnesen in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 0
    Siste melding: 09-09-2006, 20:22
  5. Enda et nytt DIY prosjekt! Snart ferdig!
    By Tommy Nilsemn in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 25
    Siste melding: 06-08-2006, 16:50

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •