VU+DUO og filmtjenesten GO

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

VU+DUO og filmtjenesten GO

Jeg har CD og GO på pc-en og har kablet nettverk til VU+DUO-en, men da det er 20 meter (kabel) mellom disse kan jeg ikke bruke valget å streame via pc-en direkte til tv-skjermen, tror jeg.

Det beste hadde vært om jeg kan enten lagre på pc-en og overføre derfra til VU+DUO (via ftp eller likn.)

Kan noe av dette funke ?

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har Hdmi utgang på pc kan du jo bruke en Hdmi kabel fra PC rett i tv. Vet ikke om GO støtter at du kan lagre filene deres....Hvis det er mulig og det er i et filformat som Duo2 støtter er det bare å ftp fila over til den.
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har brukt løsningen med hdmi og kabel rett i tv, men det er langt i fra optimalt for jeg bruker også en denon 1911 for å styre lyden til eksterne høyttalere. Med hdmi og kabel rett i tv så får jeg lyden fra de dårlige høyttalerne der. Jeg sliter også med mye stopp og forsinkelser selv om jeg har ganske god nettverkforbindelse.

En løsning er selvfølgelig å bare bruke pc-en og catche filmene via WM Recorder eller WM Capture (http://www.netfor2.com/), men jeg tviler på om det er helt lovlig. Disse funker i alle fall. Lagring i fritt format som selvfølgelig etterpå kan ovf via ftp til Duoen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •