Endringer i ditt TV 2 Sport Barclays Premier League - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 9 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 168
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vet ikke om disse endringene er innført ennå, men kan bekrefte at foreløpig fungerer PL på Technisat Technicorder Isio S.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2013
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag var det slutt ser det ut som :-( Får kun bilde i orginal tuner her.

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme her... Da får jeg nok benytte meg av angreretten - gidder ikke å bytte tuner for å se PL.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper de utenfor topp 4!

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriaur Vis post
    Spennende om hvem som vinner, og topp 4 denne sesongen!
    Man City? Tottenham?
    Chelsea, Arsenal, Man Utd

For første gang i Premier Leagues historie... Man Utd utenfor topp 3?
    Ikke mulig å slette/endre innlegg?

Ihvertfall, tipper Utd utenfor topp fire!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirant Vis post
    Samme her... Da får jeg nok benytte meg av angreretten - gidder ikke å bytte tuner for å se PL.
    Hmm.. Det der skjønner jeg ikke. Selv benyter jeg originaltuneren og synes den fungerer veldig bra. Jeg synes billedkvaliteten er svært god, selv på 106". Tuneren er stabil. Serieopptak fungerer og sorteres pent og pyntelig i sub-foldere. Frekvensbytter og oppdateringer går helt automatisk. Jeg er svært nysgjerrig på hva som finnes der ute som er bedre enn dette. For som AV-interessert er jeg selvfølgelig ute etter det beste. Hva er det med din tuner som gjør at du ikke vil benytte originaltuneren?

Og om det skulle bli ny tuner på meg, ville jeg ikke mukke over å ha både denne og originaltuneren koblet opp og veksle mellom dem for å se EPL. Det er tross alt ikke hver dag det er fotball derfra. Bytte kortet én gang i uka skulle jeg klare.. Eventuelt vurdere 2-romsløsning med to kort hvor kortet med TV2 Sport Premium alltid satt i originaltuneren. Da ble det jo svært enkelt å bytte om.

Jeg er oppriktig veldig nysgjerrig på hvilken tuner du har og hvorfor denne er bedre enn original PVR fra CD?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del fortsetter jeg å bruke Technisat Technicorder Isio S som hovedmottaker og bruker den hvite ADB-boksen for PL. Kort med PL står i ADB og bruker kort nr.3 i Technisat. Begge er koblet via receiver på hver sin HDMI-inng., så det er lite bryderi å veksle til ADB for PL-sendinger. Har også en hvit ADB i et annet rom. Technisat`n har etter min mening klart høyere kvalitet på alle måter enn ADB-boksen, så foretrekker å bruke den til daglig. Kort nr. 3 koster jo heller ingenting.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM Vis post
    Hmm.. Det der skjønner jeg ikke. Selv benyter jeg originaltuneren og synes den fungerer veldig bra. Jeg synes billedkvaliteten er svært god, selv på 106". Tuneren er stabil. Serieopptak fungerer og sorteres pent og pyntelig i sub-foldere. Frekvensbytter og oppdateringer går helt automatisk. Jeg er svært nysgjerrig på hva som finnes der ute som er bedre enn dette. For som AV-interessert er jeg selvfølgelig ute etter det beste. Hva er det med din tuner som gjør at du ikke vil benytte originaltuneren?

Og om det skulle bli ny tuner på meg, ville jeg ikke mukke over å ha både denne og originaltuneren koblet opp og veksle mellom dem for å se EPL. Det er tross alt ikke hver dag det er fotball derfra. Bytte kortet én gang i uka skulle jeg klare.. Eventuelt vurdere 2-romsløsning med to kort hvor kortet med TV2 Sport Premium alltid satt i originaltuneren. Da ble det jo svært enkelt å bytte om.

Jeg er oppriktig veldig nysgjerrig på hvilken tuner du har og hvorfor denne er bedre enn original PVR fra CD?
    Jeg bruker en dreambox. Har fire hoder på parabol slik at jeg får inn flere utenlandske kanaler - blant annet tysk tv. Kan vel bare ha ett hode på cd sin dekoder?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I tillegg kan jeg fra dreamboxen streame til f eks I pad hvis jeg vil se på sport på verandaen ta opp programmer direkte på server hjemme slik at jeg kan se det på alle enheter jeg har.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I tillegg kan jeg fra dreamboxen streame til f eks I pad hvis jeg vil se på sport på verandaen ta opp programmer direkte på server hjemme slik at jeg kan se det på alle enheter jeg har.
    Ok, skjønner at Dreambox har sine sider. Den var jo svært populær til CS før i tida. Men Dreambox er jo ikke akkurat kjent for god billedkvalitet da.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tech2 Vis post
    For min del fortsetter jeg å bruke Technisat Technicorder Isio S som hovedmottaker og bruker den hvite ADB-boksen for PL. Kort med PL står i ADB og bruker kort nr.3 i Technisat. Begge er koblet via receiver på hver sin HDMI-inng., så det er lite bryderi å veksle til ADB for PL-sendinger. Har også en hvit ADB i et annet rom. Technisat`n har etter min mening klart høyere kvalitet på alle måter enn ADB-boksen, så foretrekker å bruke den til daglig. Kort nr. 3 koster jo heller ingenting.
    Dette er svært interessant! Hva slags skjerm ser du dette på? Klarer du å beskrive hva som er bedre på Technisat når det gjelder rein billedkvalitet?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM Vis post
    Ok, skjønner at Dreambox har sine sider. Den var jo svært populær til CS før i tida. Men Dreambox er jo ikke akkurat kjent for god billedkvalitet da.
    Er vel ingenting som tilsier at bildekvaliteten er dårligere enn original turnerer? Er dog ikke snakk om CS her. Kan man kjøre flere satelitter inn på cd sin tuner? Er avhengig av å blant annet å se tysk (gratis) tv - vil ikke ha flere turnere i oppsettet. På tv har jeg kun to hdmi innganger..

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel ingenting som tilsier at bildekvaliteten er dårligere enn original turnerer? Er dog ikke snakk om CS her. Kan man kjøre flere satelitter inn på cd sin tuner? Er avhengig av å blant annet å se tysk (gratis) tv - vil ikke ha flere turnere i oppsettet. På tv har jeg kun to hdmi innganger..
    Nei, det kan godt være nyere Dreambox er gode også på billedkvalitet. Det er leng siden jeg har hatt en. Men før lå de i allefall ett hakk bak de beste. Det var ikke billedkvalitet som gjorde Dreambox populær, for å si det sånn. Men jeg forstår godt argumentet ditt om andre satellitter. Jeg forstår godt at Dreambox har andre features som gjør den til et godt valg. Personlig har jeg mer enn nok kanaler fra CD og Viasat som det er til at jeg overhodet har tenkt tanken på å ta inn noe mer. Men PL kanalene er definitivt høyt oppe på lista av kanaler jeg absolutt ikke ville valgt bort. Hva er det du tar ned fra tyske satellitter? Tysk fotball?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kona er tysk, og "alle" vanlige tyske kanaler er gratis. Tysk fotball går via eurosport2 Jeg får se hva jeg gjør etterhvert, men ikke helt hypp på å ha to tunere i oppsettet.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kona er tysk, og "alle" vanlige tyske kanaler er gratis.
    Da skjønner jeg helt klart at du må ha en tuner som tar inn tyske kanaler

Tysk fotball går via eurosport2
    Ja, der ser du.. Det er så mye kanaler at jeg har ikke oversikt over hva som finnes engang...
    Det er så mye fotball på TV at man kan vel egentlig sitte å og se fotball døgnet rundt om man vill. For meg er det dog EPL som gjelder. jeg ser ikke så mye på norsk fotball engang..

Jeg får se hva jeg gjør etterhvert, men ikke helt hypp på å ha to tunere i oppsettet.
    Jeg har to tunere i mitt oppsett (Jeg har faktisk tre da jeg har en i dagligstua også), én fra CD og én (to) fra Viasat. Jeg synes ikke det er noe problematisk å bytte mellom disse ettersom hva en skal se. Begge (alle tre) tunerene er PVR. Dette gir også en enda større fleksibilitet hva opptak angår. Jeg har fire (seks) tunere å ta opp på. Innimellom er dette verdifullt da det er flere i husstanden som ønsker å ta opp forskjellige ting. Innimellom er det veldig kjekt å kunne ta opp mer enn 2 programmer samtidig. Eller ta opp 2 programmer og se på et tredje.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte meg et Tv2 Sumo abonnement for å se PL. Det er vel det billigste alternativet uten å måtte bytte ut dekoderen.
    I tillegg så kan du streame fra Ipad/Iphone til Apple-TV.
    Blir ikke super bildekvalitet, men i nøden spiser fanden fluer.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sagt opp hele Premier League pakke jeg hadde på fibernettet, syns rett og slett det ble for j****g dyrt.
    Signalene forsvant 1 oktober, og har egentlig ikke savnet det heller. Fulgt med på PL og hatt fotballkanaler i over 15 år, men jeg så mindre og mindre på det etterhvert.
    Typisk nok, følger ikke så mye med når favorittlaget endelig er med å kjemper i toppen igjen. Så lenge det varer da, men er jo moro å være med litt fra start til en forandring. Blir liksom ikke det samme med en hederlig vårsesong når man pleier å være 10 poeng bak i Oktober allerede.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Premier Leauge er mindere interessant enn noen gang.

Spansk Liga er mye bedere.

PL er en utdødende rase.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av scarface Vis post
    Premier Leauge er mindere interessant enn noen gang.

Spansk Liga er mye bedere.

PL er en utdødende rase.
    Ja, særlig.. Morsom du

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har noen mer info om PL ?? funker kun på CD sinne bokser nå.

mvh

bobi

Side 8 av 9 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •