Endringer i ditt TV 2 Sport Barclays Premier League - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 168
    Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av corleone
    For oss som har Altibox så har tilbudet blitt såååå mye dårligere, hadde ifjor 6 HD Premier League kanaler som alle sendte live på Lørdager, og nå har vi bare 3, og det sendes bare 1 kamp live, det er for jævlig.
    Og i tillegg har prisen gått opp......

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For oss som har Altibox så har tilbudet blitt såååå mye dårligere, hadde ifjor 6 HD Premier League kanaler som alle sendte live på Lørdager, og nå har vi bare 3, og det sendes bare 1 kamp live, det er for jævlig.
    Sjekket dette selv senest i går angående mitt abbonement hos Altibox, var sikker på jeg hadde binding.
    Men det hadde jeg visst ikke, vurderer sterkt å si opp både denne sportspakka og den filmpakka jeg var så dum å si ja til.

Syns ikke PL tilbudet er i nærheten av hva det var lenger og prisen går jo bare oppover. Strengt tatt ikke verdt det lengre.

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også i tenkebokesen om jeg skal si opp eller ikke, har gitt meg selv ut September og ta en avgjørelse, mitt kjære men ambisjonsløse Arsenal vinner ikke ligaen alikevel så...

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer sterkt å si opp selv, og hvertfall hvis jeg ikke får sett det på min dreambox.

Godt vi har Bundesliga å kose oss med

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viaplay ser ut till att ligga starkt an. Ändra region till sverige och se PL på viaplay.se. Riktigt bra bild på apps via Samsung, PS3 och Xbox. Inte lika bra bild via pc (windows 7).

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også sagt opp før denne sesongen.

Har altibox, og tilbudet nå har blitt mye dårligere samt prisen har gått opp fra 189 i starten til 339! Henger ikke på greip.

Greit nok at vi nå skal få se MASSE kamper fra cup meg her og cup med der + nest høyeste divisjon, men ikke alle har tid/interesse til å se ørten kamper i uken...

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Jeg har også sagt opp før denne sesongen.

Har altibox, og tilbudet nå har blitt mye dårligere samt prisen har gått opp fra 189 i starten til 339! Henger ikke på greip.

Greit nok at vi nå skal få se MASSE kamper fra cup meg her og cup med der + nest høyeste divisjon, men ikke alle har tid/interesse til å se ørten kamper i uken...
    Virker som at dette er i ferd med å bre om seg. Nå betyr jo ikke lille Norge stort i denne sammenhengen, men de nye tv-avtalene sikrer vel klubbene mer penger enn noen gang såvidt jeg vet.

OM det nå skulle vise seg at flere og flere forbrukere finner ut at dette er for drøyt, samtidig som de snevrer inn mulighetene til å følge sitt lag live, så kan dette få fatale følger. Er ikke alle som vil betale for å se laget sitt i opptak.
    Jeg regner med at tv-selskapene er rimelig avhengig av oss forbrukere som tegner abb, og hvis vi forbrukere nå sier at nok er nok, så kan jo dette bli interessant etterhvert.

Det virker som at hele dette konseptet har snudd helt om. Er ikke lenge siden de hadde en haug med kanaler som viste live, og det er jo helt i tråd med hvilke muligheter som finnes i dag med tanke på å distrubere mest mulig.
    De aller fleste kunne følge laget sitt live og alt var egentlig bare moro.

Nå føler jeg at vi er på vei tilbake til tippekampen, den gang man ikke viste hva som ble sendt engang. Var bare kamp på Lørdag, men vi visste ikke med hvilke lag.

Det er en helt feil veg å gå tror nå jeg. Dagens tidsalder tilsier at vi forbrukere skal få velge hva vi vil se på, og fotball skal gå live.

Sånn jeg ser dette, så er de i ferd med å grave sin egen grav med alle disse påfunnene de har kommet med.

Hva blir det neste de kommer med tro?

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Man får sett alle kampene, men man må finne seg i å se noen i reprise. Det er greit nok for meg så lenge det er snakk om samme dag.. Jeg skal klare å holde meg unna nett og TV/radio et par timer til jeg kan sette meg ned og kose meg med kampen. Vi mister to live-kamper lørdag kl 1600. Dette kombinert med at PL har sagt det vil spilles færre kamper på dette tidspunktet, gjør at jeg ikke kan forstå at tilbudet skal bli så mye dårligere. Prisøkning er en annen ting. Jeg synes det er merkelig at programleverandørene kan ta så varierende priser. Den klare oppfordringen da må jo bli, ikke å si opp abonnementet, men å bytte til rimelig leverandør. Jeg synes virkelig ikke 184 kr. pr mnd er dyrt for dette tilbudet. Man må selvfølgelig ha en grunnpakke i tillegg. Men det er irrelevant siden det gjelder alle leverandører.

Det ser vel ikke ut som om det skal gå færre kamper kl 16.00 som dem først sa.
    Canal Digital parabol er vel de eneste som har fornuftig pris. Hos resten koster det 339,- eller kanskje litt billigere hos Altibox.
    Hvis man holder med et av de bedre lagene så er det jo forsåvidt greit, men jeg syns ikke prisen er det! 339,- begynner å bli mye penger per mnd!!
    I tilegg til dette så får jeg sett mitt kjære Newcastle veldig mye sjeldnere , noe som gjør at det ikke er verdt det i det hele tatt for min del.
    Se kamp i reprise på kvelden? Nei takk.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mackanzocz
    Viaplay ser ut till att ligga starkt an. Ändra region till sverige och se PL på viaplay.se. Riktigt bra bild på apps via Samsung, PS3 och Xbox. Inte lika bra bild via pc (windows 7).
    Hmm, jeg fikk faktisk logget inn med min norske bruker på viaplay.se. Gikk også an å starte en film der. Får se om dette også fungerer på PL-kampene til helgen.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det merkelige er at det er flere leverandører av streamer som sender alle kampene kl. 16. Se f. Eks. på liveonsat. Der ligger det at på Island sender Stød sport alle kampene.
    Enten så er det feil på liveonsat eller at noen leverandører har gode avtaler.

Det ser ikke ut til at det blir færre kamper klokken 16 hvis en ser på liveonsat.

En får kjøpe inn en giganttallerken og peile inn på 7W!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Saarg
    Det merkelige er at det er flere leverandører av streamer som sender alle kampene kl. 16. Se f. Eks. på liveonsat. Der ligger det at på Island sender Stød sport alle kampene.
    Enten så er det feil på liveonsat eller at noen leverandører har gode avtaler.

Det ser ikke ut til at det blir færre kamper klokken 16 hvis en ser på liveonsat.

En får kjøpe inn en giganttallerken og peile inn på 7W!
    Du må huske at på mitt kjære island bor det bar 350.000 mennesker. og da er det ikke noe problem for pl + Desverre sender ikke stød 2 over satelitt. Så da er det ingen fare at det kan spres til pubbene i england.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser ikkehelt hva størrelsen har å si for dette, heller ikke at detikke er på satelitt.
    Poenget mitt er at leverandører slutter å vise kampene klokka 16 på bakkenett og internett og skylder på Premier league, mens noen fortsatt viser alt.

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en enkel sjel som ikke er så inne på det med Dreambox, hvorfor får en ikke sett PL der lengre??

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også i tenkebokesen om jeg skal si opp eller ikke, har gitt meg selv ut September og ta en avgjørelse, mitt kjære men ambisjonsløse Arsenal vinner ikke ligaen alikevel så...
    Dummeste jeg har lest. Må ha trua iallefall .

EDIT: btw, er ikke pokalen som er viktig, det som er viktig er å slå lag som ManU, Chelsea og Liverpool .

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Dummeste jeg har lest. Må ha trua iallefall .

EDIT: btw, er ikke pokalen som er viktig, det som er viktig er å slå lag som ManU, Chelsea og Liverpool .
    Nei, det aller viktigste er å slå hottentottene;-)

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oioioi, som jeg gleder meg til lørdag!:smile:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bilde i kampen Liverp - Stoke nå. Med TechnisatCorder ISIO S.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det er en Premier League logo nede til høyre i bildet nå. Det gjør det i praksis "ulovlig" å vise sendingen i britiske pubber i følge EU dommen. EU dommen slo fast at fotballkampen i seg selv ikke er beskyttet av copyrights men det er f.eks. logoen/varemerket Premier League.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har gjort att unblockus och viaplay.se inte fungerar från norge nu, men jag skaffade anonine vpn till 40 kronor och det ser ut att fungera fint. Har Liverpool-Stoke på lerret nu.

Active
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser ut som viaplay.se funker ja. fikk først melding om "ikke tilgjengelig i din region", så logget jeg inn på vpn til sverige og da fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde sportspakken. blir nok å bytte fra sumo til viaplay når CL starter opp.

kostet forøvrig 499,- for 3 mnd for sumo's gullpakke nå
    Marantz 6012+rotel rb1070, Focal Aria 906, SVS SB13-ultra

Side 5 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •