Endringer i ditt TV 2 Sport Barclays Premier League - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 168
    Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Man kan jo ikke bare bestille premier league pakken.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av diezel
    Det koster ikke 184 kr/mnd men 423 kr/mnd.
    Har Technisat tuner og kommer ikke til å bytte, sier opp abo. på PL. Det burde flere gjøre...
    Kan du ikke benytte din Technisat tuner med samme programkort om du bare kjøper inn den billigste HD tuner, da har du registrert hos CD en "godkjent" tuner som viser "nr" på skjermen? Ingen som sjekker hvilken tuner du virkelig bruker i heimen..!!?? Og programkort vil vel da være åpen for PremierL uansett hvilken tuner programkortet står i, eller vil ikke programkortet fungere uansett i annen tuner? Dvs en ekstra kost på tuner som støver ned...som vel må inn i regnestykket, om det fungerer slik da...

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raggamuffe
    Kan du ikke benytte din Technisat tuner med samme programkort om du bare kjøper inn den billigste HD tuner, da har du registrert hos CD en "godkjent" tuner som viser "nr" på skjermen? Ingen som sjekker hvilken tuner du virkelig bruker i heimen..!!?? Og programkort vil vel da være åpen for PremierL uansett hvilken tuner programkortet står i, eller vil ikke programkortet fungere uansett i annen tuner? Dvs en ekstra kost på tuner som støver ned...som vel må inn i regnestykket, om det fungerer slik da...

Sitat Opprinnelig postet av DIGSATFORUM
    CD skriver nå på facebook at common interface CAM ikke kommer til å fungere med Premier League.
    Sitat Opprinnelig postet av DIGSATFORUM
    15:10

Om du ønsker tv2pl, så må man ha en adb dekoder.

Meg

15:13

Hvorfor?

Lars Erik

15:13

Det har kommet endrede krav fra Premier League til rettighetshaverne i EU om at kortnummer må
    være tilgjengelig på skjermen under direktesendte Premier League kamper for parabolkunder i Europa
    fra og med 2013/2014 sesongen.

Vi har tilbud til de som har tv2pl hd på adb whitebox hd dekoder til 590 kroner.

15:14

Det er kun på adb dekodere, det er mulig å vise kortnummeret.

Meg

Helt uaktuelt å kjøpe ny dekoder, kan jeg altså ikke fortsette å bruke min Dreambox?

Lars Erik

Tv2pl hd vil ikke fungere på den.

Meg

15:15

Gjelder det kun de signalene?

kanalene?

Lars Erik

15:15

Det gjelder tv2pl, ja.

Ikke de anre kanalene.
    Ser dårlig ut...

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ingen mulighet for at "ikke CD dekodere" kan ha ADB?
    Betyr dette slutten på andre dekodere?

Det er fullstendig tåpelig at kundene må tvinges til å kjøpe en dekoder fra en leverandør og hvor den kun virker med deres opplegg.
    FrP er det vel det eneste av de store partiene som har kjempet imot dette og vil at kundene skal få lov til å velge dekodere helt fritt. Nei til monopol og ja til konkurranse.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Er det ingen mulighet for at "ikke CD dekodere" kan ha ADB?
    Betyr dette slutten på andre dekodere?

Det er fullstendig tåpelig at kundene må tvinges til å kjøpe en dekoder fra en leverandør og hvor den kun virker med deres opplegg.
    FrP er det vel det eneste av de store partiene som har kjempet imot dette og vil at kundene skal få lov til å velge dekodere helt fritt. Nei til monopol og ja til konkurranse.
    Da har Premier League neste trekk klart og det er å ikke sende en eneste live kamp på Lørdag kl. 16. Premier League ville i utgangspunktet stoppe den ene live kampen som sendes Lørdager kl.16 hos Viasat i Sverige og det er neppe kun Viasat i Sverige som har møtt dette problemet.
    Også 16:00 Premier League til svenske Viasat parabolkunder - DIGITALT.TV

Sannsynligvis er "kortnummer vannmerkingen" et kompromiss for å unngå at Premier League fjerner live kamper fra satellitt.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det borde gå att bli parabolkund i sverige. Viasat Sport kostar då 190sek per månad, men man måste självklart ha grundpaket också. Men jag tippar det likaväl blir billigare för man betalar för de kanalerna hemma, men de kan man ju säga upp då.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne saken er bare for drøy. Dette er så monopolitisk at det ikke er til å tro.
    Dette er kartell og samarbeid som vi liker å tro ikke eksisterer.
    Det gjør det.

Nå får vi se hva de 4 friheter egentlig betyr.

Regner med dette også gjelder alle Euro-Land.
    At England har de regler kan da ikke gjelde for alle land i EU?

Tror ikke de kan tvinge Norge til å innføre samme regler.
    Det er på tide at det blir en prinsipprettsak om hva de enkelte land kan innføre ovenfor andre land. Dette er så langt unna hva EU sier om frihet,på alle områder.

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er trist, men hva får vi gjort?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kansjenoen bør stikke en litten fint brev til EU direktøratet og se hva de sier om dette. har ikke hørt noen om andre aktører søm Sky Tyskland eller Sky Italia ha dette kortnumer greai på tv slikt som CD vil at vi skal tro nå.

mvh

bobi

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om kampen som skal vises kl 16.00 på lørdag er den samme på både Sumo og Tv2 sport premium?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen84
    Det er trist, men hva får vi gjort?
    Hva vi får gjort?!! Si opp abonnementet! Jeg sier det igjen. Om ALLE gjør det, så våger de pokker ikke å gjøre slikt igjen. Men de regner med (og får selvsagt rett i) at de færreste gjør dette, og får styre som de vil.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hva vi får gjort?!! Si opp abonnementet! Jeg sier det igjen. Om ALLE gjør det, så våger de pokker ikke å gjøre slikt igjen. Men de regner med (og får selvsagt rett i) at de færreste gjør dette, og får styre som de vil.
    Ja, jeg har sagt opp jeg... og det er flere som har gjort det, men hvor mange % har sagt opp? Prisen er jo skrudd opp såpass at de dekker vel lett over tapet og vel så det!!

Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også sagt opp. Er ikke spesielt happy med det men tjenesten er blitt dårlig og prisen er blitt høy. Kommer til å savne gode kamper....:sad:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sa også opp Premier League-kanalen nylig. Jeg var ikke klar over problemet en gang, men satt her og prøvde finne denne nye kanalen en kveld, og hadde ikke noe bilde. Trodde det var pga at jeg hadde frøset abonnementet i sommer...

Jeg kjører CAM på begge TVene her hjemme for å slippe den ekstra boksen, så nå når CD pålegger meg å kjøpe nytt utstyr for å se på kun denne ene kanalen, så skal jeg som prinsipp ikke ha Premier League denne sesongen. MEGET synd for meg selv, men får finne meg en annen løsning.

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg også sagt opp PL fra min CD abo.
    Ikke nok med det , hadde TV2 sport i Viasat abonemnetet , så fikk jeg telefon fra Viasat at fra høsten skal Tv2 sport og PL blir en og samme pakke , da ble det oppsigelse der og ...
    Får spansk og italiensk liga via Cmore , inntil de finner noe lurt å melke sine tålmodige kunder der og :-x

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har snakket med technisat i dag og snakket med en teknikker om dette med adb og premier league. Han sa til meg at hvis man hadde en CONAX CI+ cam så skulle den overstyre systemet på uorginnale dekodere som Technisat og fungere.
    Det skal jeg hvertfall prøve.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stod en artikkel om dette i Dagbladet eller VG her en dag. Der ble det sagt fra TV2 sin side at alle kamper som går lørdag kl 16 skulle vises i opptak senere på kvelden. Det er en godt nok for meg. Det var jo max 3 kamper som gikk live tidligere også. Så jeg vil jo ikke si at tilbudet har blitt sååå mye dårligere..

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Det stod en artikkel om dette i Dagbladet eller VG her en dag. Der ble det sagt fra TV2 sin side at alle kamper som går lørdag kl 16 skulle vises i opptak senere på kvelden. Det er en godt nok for meg. Det var jo max 3 kamper som gikk live tidligere også. Så jeg vil jo ikke si at tilbudet har blitt sååå mye dårligere..
    Hvis du slår det i sammen med kraftig prisøkning så vil jeg si tilbudet har blitt mye dårligere! Hvis man i tilegg er så uheldig at man holder med et mindre godt lag (les;Newcastle) så vil jeg tippe man får sett 1-2 kamper i mnd. Heier man derimot på LFC, Chelsea, ManU osv så er jo ikke tilbudet sååå mye dårligere annet enn ganske så drøy pris!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen84
    Hvis du slår det i sammen med kraftig prisøkning så vil jeg si tilbudet har blitt mye dårligere! Hvis man i tilegg er så uheldig at man holder med et mindre godt lag (les;Newcastle) så vil jeg tippe man får sett 1-2 kamper i mnd. Heier man derimot på LFC, Chelsea, ManU osv så er jo ikke tilbudet sååå mye dårligere annet enn ganske så drøy pris!
    Man får sett alle kampene, men man må finne seg i å se noen i reprise. Det er greit nok for meg så lenge det er snakk om samme dag.. Jeg skal klare å holde meg unna nett og TV/radio et par timer til jeg kan sette meg ned og kose meg med kampen. Vi mister to live-kamper lørdag kl 1600. Dette kombinert med at PL har sagt det vil spilles færre kamper på dette tidspunktet, gjør at jeg ikke kan forstå at tilbudet skal bli så mye dårligere. Prisøkning er en annen ting. Jeg synes det er merkelig at programleverandørene kan ta så varierende priser. Den klare oppfordringen da må jo bli, ikke å si opp abonnementet, men å bytte til rimelig leverandør. Jeg synes virkelig ikke 184 kr. pr mnd er dyrt for dette tilbudet. Man må selvfølgelig ha en grunnpakke i tillegg. Men det er irrelevant siden det gjelder alle leverandører.

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    For oss som har Altibox så har tilbudet blitt såååå mye dårligere, hadde ifjor 6 HD Premier League kanaler som alle sendte live på Lørdager, og nå har vi bare 3, og det sendes bare 1 kamp live, det er for jævlig.

Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •