Endringer i ditt TV 2 Sport Barclays Premier League - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 168
    Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Greven fra Bergen. Sitter ikke du i forhør hos politiet i Frankrike nå?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står i mail fra CD at dette gjelder satellitt kunder. Håper ikke DBen tar kvelden når dette starter opp. Surt å måtte kjøpe ny dekoder for dette.

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett nitrist for oss som følger "dårligere" lag.. når det kun er 1 kamp som sendes lørdager kl 16.00. Lurer på hvor FA vil henn med det..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen84
    Uansett nitrist for oss som følger "dårligere" lag.. når det kun er 1 kamp som sendes lørdager kl 16.00. Lurer på hvor FA vil henn med det..
    Det er vel å få slutt på pub kortene. Vi som er så heldige å ha canal digital også på kabel slipper dette siden de sender alle kampene. Også på lørdager.

Men det positive er vel at prisen på tv2 sport premium blir den samme på parabol.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av island
    Det er vel å få slutt på pub kortene. Vi som er så heldige å ha canal digital også på kabel slipper dette siden de sender alle kampene. Også på lørdager.

Men det positive er vel at prisen på tv2 sport premium blir den samme på parabol.
    En kamp lørdag kl 16.00 gjelder både kabel, satelitt og sumo

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av panzer81
    Stemmer det. Da har de endret her også..

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av panzer81
    Det må være noe helt nytt at premier league kun tillater 1 live kamp lørdag kl. 16 på kabeltv. Var jo ikke slik sist sesong. Ikke helt enkelt for britiske pubber å få lagt inn norsk kabeltv.Da skulle man tro Altibox og Rikstv ville få samme problem noe de ikke hadde sist sesong.
    Finnes det noen kilder angående restriksjon for kabelnett?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Det må være noe helt nytt at premier league kun tillater 1 live kamp lørdag kl. 16 på kabeltv. Var jo ikke slik sist sesong. Ikke helt enkelt for britiske pubber å få lagt inn norsk kabeltv.Da skulle man tro Altibox og Rikstv ville få samme problem noe de ikke hadde sist sesong.
    Lurer på dette også. Argumentet i fjor var at det skulle være sikkert på kabel og liten mulighet for viderformidling der. Riktig nok har jeg snakket med 3 stk cd kundeservice i dag og 1 sier 1 kamp og 2 stk sier 3 kamper....:shock:

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tok en liten runde idag og per telefon så sa riks-tv at de kun kan vise 1 kamp, canal digital kan vise 1 kamp og GET skrev dette på chat:

"Ja, det stemmer forsåvidt. På grunn av nye, internasjonale regler fastsatt av Premier League er det kun tillatt å sende én kamp fra den øverste ligaen med avspark klokken 16.00 lørdag. Signalene fra Premier League er at de vil ta i bruk flere kamptidspunkter og vil arbeide for å begrense at storklubbene ikke må konkurrere med hverandre om kamptidspunkter, men det vil selvsagt kunne skje. På bakgrunn av dette vil TV2 programmere de tre Premium-kanalene med kamper i reprise lørdag kveld, slik at alle får sett sine lag."

Slik jeg har forstått det så vil det være slik for både parabol og kabel, til og med TV2Sumo mister muligheten til å vise mer enn 1 kamp har jeg hørt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    De forbyr vel alt slik at det ikke er noen som tilbyr kampene via streaming.

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Saarg
    De forbyr vel alt slik at det ikke er noen som tilbyr kampene via streaming.
    Rimelig ekstremt i såfall. Da vil jo ingen distributører kunne tilby mer enn 1 kamp lørdag kl. 16.. Men det har jo vært veldig urettferdig at PremierLeague kun har blokkert kamper på satellitt. Men veldig merkelig at det blokkeres kamper dersom det er slik at kortnummer skal vises på skjermen. Med slik løsning blir det jo kjempeenkelt for premier league å stoppe en pub som viser kamp pålørdag kl, 16

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart blitt et dårligere produkt. Det samme gjelder nok for Sky kunder. Skjønner ikke hva de tenker på. TV2 har ikke noe valg og man ikke skylde på de.
    Nye, internasjonale regler for Premier League betyr at det kun er tillatt å sende én kamp fra den øverste ligaen med avspark klokken 16 lørdag.

– Vårt fokus er likevel å skape et knallgodt tilbud lørdag ettermiddag. Her sendes den beste kampen fra Premier League-runden på TV 2 Sport Premium, Championship-kamp på Premium 2 og vi lanserer et FotballXtra der våre eksperter følger Premier League-runden på Premium 3. I sum gir det et svært attraktivt og variert tilbud lørdag klokken 16–18.

Restriksjonene for hovedrunden gjelder også for mobil og web

– Hva med seerne som da ikke får sett sitt lag live i lørdagsrunden klokken 16?
    – Signalene fra Premier League er at de vil ta i bruk alle tilgjengelige kamptidspunkter og de vil også jobbe for at storklubbene ikke vil bli lagt i konkurranse med hverandre, men det vil selvsagt kunne skje. Derfor vil vi programsette de tre Premium-kanalene med kamper i reprise lørdag kveld, slik at alle får sett sine lag. I tillegg lanserer vi fast vårt eget timelange Match of the Day med oppsummering av Premier League-runden lørdag klokken 20.30. Her er alle høydepunkter fra samtlige kamper med. Både et engelsk FotballXtra og et Match of the Day har vært etterspurt av seerne og vi er glad for å kunne tilby begge programmene til seriestart.
    Kilde: TV 2 endrer kanaltilbudet: Alt av engelsk fotball i én pakke - TV 2 Sporten | Fotball | England

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir det ikkje vist samandrag av dei beste kampane i tv2-sporten da?

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Helt klart blitt et dårligere produkt. Det samme gjelder nok for Sky kunder. Sky
    Det påvirker ikke Sky. Saken er den at det aldri har blitt vist live premier league på Engelsk tv kl.16 på Lørdager.Det tillater ikke FA/Premier League. Heller ikke annen live fotball er tillatt vist kl. 16 på lørdager iEngland. Dette for å ikke skade tilskuertallene i hele ligasystemet i England.

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lest litt på digsat.net nå (dreambox side) - tv2pl vil ikke fungere på dreambox., kan fungere ved å sette inn ca modul såvidt jeg forstod - men da vil man ikke kunne ta opp andre kanaler enn den man ser på ser det ut som.

Relativt uaktuelt å kjøpe ny dekoder.

Noen som vet hvordan Viasat løser dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har TechniSat TechniCorder ISIO S. Jeg sier opp PL hvis dette viser seg å være sant. Jeg tenker om dette er lovlig å gjøre mot andre land.

Uansett venter jeg til når PL starter,om det skjer noe,og om ikke dette kan bli berørt av EU fire friheter, jmf ;fritt marked,og derigjennom bestemmes om fritt tuner-valg.

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg krysser fingra for streaming. Alle som heier på de gode lagene blir ikke så ille berørt da. Reglene gjelder kun i Europa, så det finnes vel stream muligheter fra andre kontinenter..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi alle må si opp PL. Det er det eneste de reagerer på. Penger tapt. Det er ikke noe tap å ikke åfølge PL. La oss bruke makten våres.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Streaming er jo ingen løsning. Det er jo streaming som blandt annet er årsaken til disse reglene... Streaming og piratkort undergraver hele systemet og gir oss andre dyrere abonnement:twisted:

Uansett er det helt uaktuelt for meg å si opp TV2 PL. Jeg er selvfølgelig lei for at tilbudet blir dårligere. Men jeg er helt avhengig og vil fortsette å abonnere så lenge jeg lever...

Jeg hadde glatt kjøpt meg ny tuner om det var det som skulle til. Annen elektronikk bytter vi jo i hytt og gevær..

Jeg setter min lit til at PL gjør som de antyder og sprer kampene utover flere tidspunkter. Jeg kan også leve med å se kamper i reprise seinere på kvelden. Man må bare unngå radio, TV og nett i mellomtida. Vi får heller kose oss med en cognac mens vi venter...

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Streaming er jo ingen løsning. Det er jo streaming som blandt annet er årsaken til disse reglene... Streaming og piratkort undergraver hele systemet og gir oss andre dyrere abonnement:twisted:

Uansett er det helt uaktuelt for meg å si opp TV2 PL. Jeg er selvfølgelig lei for at tilbudet blir dårligere. Men jeg er helt avhengig og vil fortsette å abonnere så lenge jeg lever...

Jeg hadde glatt kjøpt meg ny tuner om det var det som skulle til. Annen elektronikk bytter vi jo i hytt og gevær..

Jeg setter min lit til at PL gjør som de antyder og sprer kampene utover flere tidspunkter. Jeg kan også leve med å se kamper i reprise seinere på kvelden. Man må bare unngå radio, TV og nett i mellomtida. Vi får heller kose oss med en cognac mens vi venter...
    Jeg lider av det samme som deg, både når det gjelder fotball og cognac:-D
    Er forbannet på det nye men dåligere tilbudet men er så forbasket avhengig av engelsk fotball at oppsigelse ikke er et alternativ.
    Jeg er Arsenal fan men ser mye av de andre lagene også og synes oppriktig synd på de som holder med de mindre profilerte lagene,

Side 2 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •