tilgang på DM hardisk problem:(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

tilgang på DM hardisk problem:(

hmm noen kan fortelle meg hvorfor jeg ikke får tilgang på hardisken til Dreamboksen når jeg er inne på Dreamboks Webcontroll? får tatt screenshot ,sjekket EPG ,men ikke sett hvilke filmer jeg har på hardisken...kan dette ha en sammenheng med hvorfor jeg ikke får sett innhold på hardisk på div Ipad apper kanskje?vet at port er 8002 og ikke 8001 har dette noen betydning?får jo streamet tv kanalene over på Ipad....
    tips mottas med STOR TAKK))))

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    [QUOTE=Magnus75]hmm noen kan fortelle meg hvorfor jeg ikke får tilgang på hardisken til Dreamboksen når jeg er inne på Dreamboks Webcontroll? får tatt screenshot ,sjekket EPG ,men ikke sett hvilke filmer jeg har på hardisken...kan dette ha en sammenheng med hvorfor jeg ikke får sett innhold på hardisk på div Ipad apper kanskje?vet at port er 8002 og ikke 8001 har dette noen betydning?får jo streamet tv kanalene over på Ipad....
    tips mottas med STOR TAKK))))

__________________[/QUOTE

Er det noen som kan fortelle meg om det evt er noe med instillinger med porter på Dreamboxen og gjøre ? Evt at oppsett er ufullstendig ? Mener at port ble bytta fra 8001 til 8002 engang .... Eller har dette ingen ting og si?får tatt screenshot i Dreambox webcontroll og i div IPad apper får jeg streamet tv kanaler over til IPad men har ingen tilgang til dreambox hardisk ....noen som har vært borti tilsvarende eller vet hva som kan være feil ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •