Dreambox live

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Dreambox live

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dreambox live

Hei bruker Dreambox live for og kunne streame tv kanalene over på Ipaden ,funker som bare det ,men får ikke streamet innholdet fra harddisken på dreamboksen over på ipaden noen som har noen tips hvordan jeg skal få til det ? Mener og ha fått til det før ,men er en stund siden jeg har brukt denne appen nå... Noen andre som har samme problem med denne appen?

Newcomer oledole79 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnus75
    Hei bruker Dreambox live for og kunne streame tv kanalene over på Ipaden ,funker som bare det ,men får ikke streamet innholdet fra harddisken på dreamboksen over på ipaden noen som har noen tips hvordan jeg skal få til det ? Mener og ha fått til det før ,men er en stund siden jeg har brukt denne appen nå... Noen andre som har samme problem med denne appen?
    Ingen som bruker Dreambox live?har bytta ruter men regner ikke med at det er port instillinger som er problemet da jeg får streamet kanalene med Dreambox live Appen .... Men da jeg prøver og streame hardisk innholdet står den og søker og søker uten at det skjer noe... Har prøvd med andre apper da kommer det opp N/A ..... Har funka før, hva har jeg gjort feil.....noen tips ,Takk

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnus75
    Ingen som bruker Dreambox live?har bytta ruter men regner ikke med at det er port instillinger som er problemet da jeg får streamet kanalene med Dreambox live Appen .... Men da jeg prøver og streame hardisk innholdet står den og søker og søker uten at det skjer noe... Har prøvd med andre apper da kommer det opp N/A ..... Har funka før, hva har jeg gjort feil.....noen tips ,Takk
    hmm noen kan fortelle meg hvorfor jeg ikke får tilgang på hardisken til Dreamboksen når jeg er inne på Dreamboks Webcontroll? får tatt screenshot ,sjekket EPG ,men ikke sett hvilke filmer jeg har på hardisken...kan dette ha en sammenheng med hvorfor jeg ikke får sett innhold på hardisk på div Ipad apper kanskje?vet at port er 8002 og ikke 8001 har dette noen betydning?får jo streamet tv kanalene over på Ipad....
    tips mottas med STOR TAKK))))

Newcomer PurpleHaze sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk om det ligger noen timeshift-filer på disken. Slett disse og du vil trolig ha full tilgang på disken din igjen. 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PurpleHaze
    Sjekk om det ligger noen timeshift-filer på disken. Slett disse og du vil trolig ha full tilgang på disken din igjen. 8)
    Hei nå fikk jeg slettet timeshift fila og vips så funket hardisken på Dreambox webcontrolen (og ipad appene )jeg la inn et nytt image PP3.0 men nå kan jeg ikke streame tv kanalene .... ser kanalister på appen men får beskjed om at connection failed (maybe all tuners are occupied.) Retry ,switch channel and retry, settings,cancel..... hva skjer.. prøver og søke opp kanal listene på nytt .....Noen som har noen tips ??har prøvd og satt Dreamboxen i stanby men det gjorde ingen forskjell(kan streame fra hardisk nå men ikke tv kanaler ) det er en DM 8000(2 tunere )appen står satt opp i multituner(og ingen opptak foregår på DM ,Tuner på DM8000 er satt opp slik tuner B er identisk med tuner A

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oledole79
    Sjekk om Vu+ player funker
    Du kan bruke en app som heter BLackbox ( finnes på AppStore til iPhone og IPad)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Magnus75]Hei nå fikk jeg slettet timeshift fila og vips så funket hardisken på Dreambox webcontrolen (og ipad appene )jeg la inn et nytt image PP3.0 men nå kan jeg ikke streame tv kanalene .... ser kanalister på appen men får beskjed om at connection failed (maybe all tuners are occupied.) Retry ,switch channel and retry, settings,cancel..... hva skjer.. prøver og søke opp kanal listene på nytt .....Noen som har noen tips ??har prøvd og satt Dreamboxen i stanby men det gjorde ingen forskjell(kan streame fra hardisk nå men ikke tv kanaler ) det er en DM 8000(2 tunere )appen står satt opp i multituner(og ingen opptak foregår på DM ,Tuner på DM8000 er satt opp slik tuner B er identisk med tuner A[/QUOTE]
    Fortsatt ingen som har noen tips.? Nå får jeg streamet innholdet på hardisk men for ikke streamet tv kanalene , for opp provider,kanalister så jeg får bytta kanal på dreamboxen men ikke streamet ......har prøvd med dreamboxlive app og blackbox app skjer det sama på begge :-(

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •