Sky Digital 28,2E.. noe vits?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sky Digital 28,2E.. noe vits?

Jeg savner en del av Sky-kanalene og har lurt litt på å abbonere igjen, men vil stort sett hele tilbudet flyttes over til 2E og 2F? I såfall tenker jeg at det er ganske lite poeng i...

Dersom det fortsatt vil være mye som er tilgjengelig, hvilken tilbyder av kort anbefales for tida? Er skycards.eu noe å stole på f.eks.? Og kan man bruke kortet i en av disse linux-mottakerne sånn at man kan spare seg for en boks? (Har Canal Digital i tillegg)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Jeg savner en del av Sky-kanalene og har lurt litt på å abbonere igjen, men vil stort sett hele tilbudet flyttes over til 2E og 2F? I såfall tenker jeg at det er ganske lite poeng i...

Dersom det fortsatt vil være mye som er tilgjengelig, hvilken tilbyder av kort anbefales for tida? Er skycards.eu noe å stole på f.eks.? Og kan man bruke kortet i en av disse linux-mottakerne sånn at man kan spare seg for en boks? (Har Canal Digital i tillegg)
    Ja. Jeg har vært abbonent i 10 år+ og venter spent på hva som skjer..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc

Hei, jeg abonnerer på sky gjennom "SkyNowTV". Er 100% å stole på.
    Fungerer utmerket.
    Signalkvaliteten også utmerket.
    Har de flyttet over til 2E og 2F eller når skjer det vis ikke?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av ghenry
    Hei, jeg abonnerer på sky gjennom "SkyNowTV". Er 100% å stole på.
    Fungerer utmerket.
    Signalkvaliteten også utmerket.
    Har de flyttet over til 2E og 2F eller når skjer det vis ikke?
    Nå er det vel ganske sannsynlig at Sky vil bruke Pan European Beam og dermed så vil vel dettte gå bra.Footprintet er mye større enn UK spot beam.
    BBC og ITV,Channel 4 og 5 kommer til å bli sendt på UK spot beam også på Sky.Dette gjelder både SD og HD kanalene.Jeg har fremdeles bra signal på 2F.Nå ble oppskytingen av 2E utsatt ett par mndr.Så vi får vente og se.
    Stølen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •