Sky TV-melding på skjerm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sky TV-melding på skjerm

Hei, er det noen der ute som abonnerer på Sky som har fått opp melding på skjermen som sier følgende:

"We need to update Your service. Please tell us some info at skyviewinghelp.com"
    Press BACK UP to Return.

Jeg har abo gjennom SkyNowtv og har fått mail i fra dem om problemet. Må selvfølgelig ikke ta kontakt med Sky i England.

Ville bare høre om det er flere enn meg som har fått denne melding på skjermen.

ghenry

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av ghenry
    Hei, er det noen der ute som abonnerer på Sky som har fått opp melding på skjermen som sier følgende:

"We need to update Your service. Please tell us some info at skyviewinghelp.com"
    Press BACK UP to Return.

Jeg har abo gjennom SkyNowtv og har fått mail i fra dem om problemet. Må selvfølgelig ikke ta kontakt med Sky i England.

Ville bare høre om det er flere enn meg som har fått denne melding på skjermen.

ghenry
    Jeg har ikke fått det til nå,Men for ett par dager siden skjedde det ett eller annet med sky-Boxen og jeg måtte trekke ut strømmen og det tok ca. 15 min å restarte. Etter det har jeg ikke sett noe galt. Jeg har også fått mailen fra SkyNow.Ble plakaten fra Sky stående og skjedde det noe da du gikk på back-up?
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plakaten forsvant når jeg trykket på "back Up" . Men kom igjen litt senere. Har vært i kontakt med skynowtv og de har hjulpet meg. Jeg måtte oppdatere softwaren på sky boxen, og mailet detaljene tilbake til dem. 4 punkter(Receiver ID,Version Number, Serial Number ogViewing Card Number).
    Dette ble gjort i går. I dag fikk jeg mail tilbake hvor de fortalte meg at sky boxen min var blitt oppdatert og at det ville ta ca 24 timer, så ville alt være i orden.
    Håper dette er nyttig info.
    ghenry

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Plakaten forsvant når jeg trykket på "back Up" . Men kom igjen litt senere. Har vært i kontakt med skynowtv og de har hjulpet meg. Jeg måtte oppdatere softwaren på sky boxen, og mailet detaljene tilbake til dem. 4 punkter(Receiver ID,Version Number, Serial Number ogViewing Card Number).
    Dette ble gjort i går. I dag fikk jeg mail tilbake hvor de fortalte meg at sky boxen min var blitt oppdatert og at det ville ta ca 24 timer, så ville alt være i orden.
    Håper dette er nyttig info.
    ghenry
    Dette var meget nyttig info.Kan du gi en tilbakemelding når boxen er oppe og går igjen om at alt er gått bra? På forhånd takk!
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal gjøre det. Jeg har alle kanalene og alt fungerer som det skal nå. Skal sjekke litt utover dagen og kvelden. Iflg. Skytv så går det ca 24 timer. Så i morgen skal alt være ok regner jeg med.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har det gått minst 24 timer og alt fungerer 100% på min Sky dekoder.
    ghenry

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Da har det gått minst 24 timer og alt fungerer 100% på min Sky dekoder.
    ghenry
    Glimrende takk for info.
    Stølen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •