Liker ikke Canal Digital musikkanaler?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Liker ikke Canal Digital musikkanaler?

Først tar de vekk Voice, deretter MTVNHD som faktisk viste konserter, musikkvideoer og andre musikkrelaterte programmer, i motsetning til "M"TV som totalt har sluttet med det de opprinnelige skulle sende, musikk, for så å bli en blanding av Bliss/Fem og TV3. Da står vi igjen med kun en musikkvideokanal, etter at hovedkanalen VH1 også ble fjernet (grunnet rettigheter sier dem, men CD kabel har den fremdeles i tilegg til MTVNHD, gudene vet hvorfor da det er samme selskap) Kanalen er VH1 Classis, som sender kun musikkvideoer. Men der har dem også redusert på innholdet, altså CD, før begynte kanalen klokka 18-0600, men nå begynner den jammen meg klokka 2100-0600 Hvorfor gjør dem dette? Utifra programmet til kanalen så sender dem hele døgnet..

Nei få tilbake både musikkanalene og de filmkanalene som forsvant før dem skrudde opp abbonementsprisen!

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter at streaming og youtube ble utbredt er det vel ingen som sitter og glor på en musikk-kanal i håp om at favorittvideoen snurres en gang i løpet av kvelden

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemt
    Etter at streaming og youtube ble utbredt er det vel ingen som sitter og glor på en musikk-kanal i håp om at favorittvideoen snurres en gang i løpet av kvelden
    +1 Gidder uansett ikke betale for noe jeg ikke bruker (les: TV). Da bruker jeg heller noen få hundrelapper i måneden på netflix, og spotify etc..
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil tippe at det er flere som gjør det ja. Viasat sender VH1 classic fra 18.00, så rart ikke CD kan gjøre det samme.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil jeg se favorittvideoen så ser jeg den selvsagt på youtube, men det er ikke det det er snakk om her. Jeg synes det er greit at VH1 kan stå på i bakgrunnen å surre, for plutselig å høre en sang man har glemt i farten. MTVNHD hadde en del konserter, pluss spesialprgrammer som var verdt å se. Jeg har en råtten ICE mobil-linje der jeg bor, så å streame konserer osv er uaktuelt.

Dessuten er det prinsippet, de fjerner en haug med kanaler, og skrur opp prisen.

Newcomer blashyrkh sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Vil jeg se favorittvideoen så ser jeg den selvsagt på youtube, men det er ikke det det er snakk om her. Jeg synes det er greit at VH1 kan stå på i bakgrunnen å surre, for plutselig å høre en sang man har glemt i farten.

Dessuten er det prinsippet, de fjerner en haug med kanaler, og skrur opp prisen.
    Helt enig!
    **** ta dem, jeg elsker musikkvideoer og jeg pleier/pleide å ha det på i bakgrunnen, kose meg med musikkvideor som jeg ikke har hørt/eller sett før, kose med nye inntrykk, youtube er ikke helt det samme.

Jeg VIL ha musikk 24/7, jeg elsket VOICE, det var mye kult der, jeg tok opp og brente massevis av videoer på DVD, men det er kanskje det de færest som gidder. Heh, jeg tok ofte opp mange timers musikkvideor mens jeg sov og så på de dagen etter, da kunne jeg spare tid siden jeg kunne spole.

Noen som føler at MTV virker litt for hardt komprimert med en del artefakter,
    jeg syntes at bildet er ikke så godt, når det skjer mye i bildet blir det artefakter eller uklart? Jeg har desverre bare SD, ikke HD.
    Voice hadde bedre bildekvalitet, men desverre forsvant den.

Jeg foretrekker Voice, der var det litt mer variert enn hos MTV, de sender det samme bolken med et tre-fire timers mellomrom, så det er ikke noe vits i å ta opp mer enn 4-5 timer om natten. Jeg hadde VH1 for årevis siden, og jeg hadde VIVA (tysk, fra 13øst, anbefales, masse tyske videor), rådigg!

Nå er det The Hills Marathon istedenfor musikkvideoer, gud så patetiskt, og den serien er mest rettet mot unge folk, og pleier de ikke fleste å være i en fulldagsskole frem til ca 18år? Mellom 18-26 er det kanskje litt mer fritt, men
    MTV ser nok på det som fyllstoff, for det virker som om det er billigere for dem å sende sånne møkkaserier fremfor å sende musikkvideor siden "ingen" ser på TV den tiden.

Jeg ser ikke på South Park, men det virker som om musikkvideo-sendingen blir kortere og kortere for hver måned, inatt kom videoene ved kl 03-11.05,
    og da sover jeg for ****!
    OK, jeg må visst gjenta med å ta opp alt sammen ja.
    "tomme tømmer buldrer mest"

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0