VU+Duo: Ingen kanaler synes. Kun Sky News som fungerer. Bra signal.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question VU+Duo: Ingen kanaler synes. Kun Sky News som fungerer. Bra signal.

i går så jeg på tv og vips, så ble det svart. får ikke sett på noen kanaler. selv med full signalstyrke og slikt. oppholder meg helt oppe i finnmark. eneste kanal hvor jeg får frem lyd og bilde er sky news. jeg søker på kanaler, og den finner kanaler hos både Thor og Sirius. men når jeg skal se på kanalene, fungerer ingen av delene.. :O

har en vu+duo. kjører diseq til 2 hoder (sirius og thor). har tatt å sjekket ulike ting og tang, restartet tuneren osv. men ingenting ser ut til å fungere! har forsøkt å bytte videosignal fra DVI til SCART uten at det hjalp. har byttet om på satellittene, men det hjalp selvfølgelig ikke. har byttet hdmi-kabel og slikt, men det hjalp heller ikke.

hva er galt..?! sky news fungerer uten problemer. men det er også eneste kanal som fungerer. ingen C More-kanaler fungerer, ingen tv2, nrk, tvnorge, max, viasat4, viasat fotball, tv1000 osv.

noen ideer? trenger hjelp snarest!

ps: noen som vet om kanalen MAX tilhører sirius eller thor?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Max = CD. Sky news er jo en åpen kanal, så det tyder vel på at du har problemer med soft-cam'en. Er det CCcam du bruker? Med CD kort?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det kan ha blitt en kroll med sw din eller softcammen din. prøv å instalere på nytt enten image eller softcam. Mest sansynnelig er det softcamen du bruker som er synderen her.

mvh

bobi

Newcomer PurpleHaze sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller så kan det være den (gode) gamle feilen med at abo.kort er satt inn feil vei. :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •