Sky via satellitt i Drammensområdet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Sky via satellitt i Drammensområdet

Har sett i andre tråder her på siden at det er flere som tar inn sky via satellitt i norge og har i den forbindelse noen spørsmål (Har ingen erfaring med parabol).
    Jeg bor i Darmmensområdet, er det mulig å ta inn sky med parabol her? Evt hvor stor parabol trenger jeg? Hva annet utstyr trenger jeg? Hvor kjøper man abonement? Er takknemlig far alle hjelp jeg kan få!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question

Sitat Opprinnelig postet av Larse
    Har sett i andre tråder her på siden at det er flere som tar inn sky via satellitt i norge og har i den forbindelse noen spørsmål (Har ingen erfaring med parabol).
    Jeg bor i Darmmensområdet, er det mulig å ta inn sky med parabol her? Evt hvor stor parabol trenger jeg? Hva annet utstyr trenger jeg? Hvor kjøper man abonement? Er takknemlig far alle hjelp jeg kan få!
    Jeg tror at det er fornuftig å vente litt akkurat nå.Sky har eller skal skifte satelitt Astra 2F og da er det ikke sikkert hva som kan skje.Når dette er gjort og så kan du sjekke på Forumet om vi fremdeles kan ta inn Sky.Jeg vet ikke om det er mulig å ta inn i ditt område,men det vil du sikkert kunne få svar på her på forumet.Det er enkelt å få kjøpt Skybox og kort, det er signal som er utfordningen.
    Stølen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •