Viasatspørsmål.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 18 av 18
  1. #1
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Viasatspørsmål.

    Jeg tegnet et Viasatabonement med 3 rom. Det har vært et ******* fra dag en med rot og tull. Har sagt det opp og overlatt 2 tunere til en kamerat og hans søster. Når mitt abo nå går ut rundt nyttår, hvordan gjøres da det med disse tunerene? De vil tegne eget abo, men har jo nå "nine" tunere. Må de "omregistreres" eller hvordan gjøres det?

  2. #2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Viasat

    Ta en prat med kundeservice på Viasat!

  3. #3
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av harbart
    Ta en prat med kundeservice på Viasat!
    SNAKKE med dem...? Har du prøvd det noen gang...?

  4. #4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Viasatspørsmål

    Det er sikkert det samme der som hos Canal Digital, at dere må skrive et eget skjema for overtagelse, mulig det finnes på deres sider.

  5. #5
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av harbart
    Det er sikkert det samme der som hos Canal Digital, at dere må skrive et eget skjema for overtagelse, mulig det finnes på deres sider.
    Jeg blir aldri klok på hvorfor folk svarer på spørsmål når de ikke vet svaret...

  6. #6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Jeg blir aldri klok på hvorfor folk svarer på spørsmål når de ikke vet svaret...
    Og jeg blir aldri klok på hvorfor folk lager en forumtråd om noe de bare kan ringe kundeservice for å få svar på.

  7. #7
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av per0
    Og jeg blir aldri klok på hvorfor folk lager en forumtråd om noe de bare kan ringe kundeservice for å få svar på.
    Har aldri hatt problemer med viasat kundeservice, sier bare 'ingen signal' for å hoppe over auto feilsøk for å komme til mennesker
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

    Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

  8. #8
    Newcomer Gargamel_Grusom sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Har aldri hatt problemer med viasat kundeservice, sier bare 'ingen signal' for å hoppe over auto feilsøk for å komme til mennesker
    +1

  9. #9
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Viasats kundeservice

    Kundeservicen hos Viasat er en STOR vits, og de viser forakt for sine kunder. Skulle hjelpe en handikappet venn, å si opp hans abonnement, og ringte 815-22044, som er nummeret ved oppsigelse. Dette var en fredag ettermiddag kl. 18:20, og ble sittende i en endeløs kø, etter 10-12 minutter, så ga jeg opp, og ringte 22022, altså den vanlige kundeservicen, og fikk beskjed om at: jeg kunne ha spart meg, å ringe til 815-22044, de hadde gått på et arrangement kl, 18:00. Dagen etter, så benektet kundeservice, at dette var tilfelle, og ville sjekke med han jeg pratet med, for å få klarhet i hva som hadde skjedd.

    Her ringer det folk, for å si opp abb. og blir sittende i kø i lange tider, er det SÅ mange som vil si opp eller ??

    Om en ringer det vanlige nummeret, og ber om "bestilling" så er de rimelig kvikk til å svare, for et lureri !!
    En betaler tross alt bortimot en krone pr. minutt, ved venting, såklart, det ikke er hast med å svare da ....

    Sist fredag, samme vise, aldri svar på 22044, men etter å ha ringt den vanlige kundeservice, så lovte de å ringe opp igjen, og ved et under, så gjorde de det, etter en times tid.

    Canal digital har betydelig bedre kundeservice, men er ikke feilfrie de heller.
    Anbefaler begge, spesielt Viasat, å ta en seriøs runde med sine kundebehandlere, og lære de å svare på telefon, behandle folk med respekt, det er tross alt kunder, det er snakk om.

    At en er nummer 17 i køen, betyr nok helst, at Viasat, burde ansette flere folk synes nå jeg.....

  10. #10
    Newcomer Daniel NOR sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hvorfor vil noen overta 1 år gamle dekodere når de bare kan tegne nytt abbn. og få gratis montering og betaler rundt 500 for 2 dekodere, pluss at de får noen mnd gratis..

    men de må nok gjøre et eierskifte på de ja

  11. #11
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Viasat har "self-service" på registrere tuner mot kort. Dette gjøres her:

    Aktiver mottaker | Viasat

  12. #12
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Daniel NOR
    hvorfor vil noen overta 1 år gamle dekodere når de bare kan tegne nytt abbn. og få gratis montering og betaler rundt 500 for 2 dekodere, pluss at de får noen mnd gratis..

    men de må nok gjøre et eierskifte på de ja

    De må jo da betale for mottakeren!

  13. #13
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei, nordic45. Det letteste vil være å gjøre et eierskifte. Du kan laste ned skjemaet på deres nettside, eller enten chatte eller ringe kundeservice og få det tilsendt. Begge parter må fylle ut og sende inn, og det lages et nytt abonnement på ny overtaker. Du må selv sende inn parabolkortene da disse tilhører ditt abonnement. Eierskifteskjemaet kan du sende inn NÅR DU VIL. Ny eier tar da over din eventuelle avtaleperiode. Overdragelsen gjelder fra den 1. påfølgende måned. Begge parter får bekreftelsesbrev ved gjennomført eller ikke gjennomført eierskifte.

    Ny overtaker betaler ikke for mottakeren(e) da du allerede har kjøpt disse.

    Noe mer du trenger hjelp til?

  14. #14
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av PianoDiego
    Hei, nordic45. Det letteste vil være å gjøre et eierskifte. Du kan laste ned skjemaet på deres nettside, eller enten chatte eller ringe kundeservice og få det tilsendt. Begge parter må fylle ut og sende inn, og det lages et nytt abonnement på ny overtaker. Du må selv sende inn parabolkortene da disse tilhører ditt abonnement. Eierskifteskjemaet kan du sende inn NÅR DU VIL. Ny eier tar da over din eventuelle avtaleperiode. Overdragelsen gjelder fra den 1. påfølgende måned. Begge parter får bekreftelsesbrev ved gjennomført eller ikke gjennomført eierskifte.

    Ny overtaker betaler ikke for mottakeren(e) da du allerede har kjøpt disse.

    Noe mer du trenger hjelp til?

    Hvorfor svare på gamle tråder...?

  15. #15
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser at du ikke fikk et skikkelig svar på spørsmålet ditt.

  16. #16
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av PianoDiego
    Ser at du ikke fikk et skikkelig svar på spørsmålet ditt.
    Sånne spørsmal fra i fjor er som regel ikke så aktuelle lengre...

  17. #17
    Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    For deg, men nå ligger det jo her og vil være lett å finne for andre i liknende situasjon

  18. #18
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da beklager jeg at jeg svarte på spørsmålet ditt :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •