CD GO! Surround?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CD GO! Surround?

Hvilke filmer på denne tjenesten sendes i surround? De filmene jeg har sett på (gratis) er i Stereo.. Er det noen instilling, eller er det de filmene man betaler for som har "full pakke" med lyd og eventuelt HD.. Har ikke sett noe info om dette, litt idiotisk å betale for leie å få filmen kun i stereo da....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Hvilke filmer på denne tjenesten sendes i surround? De filmene jeg har sett på (gratis) er i Stereo.. Er det noen instilling, eller er det de filmene man betaler for som har "full pakke" med lyd og eventuelt HD.. Har ikke sett noe info om dette, litt idiotisk å betale for leie å få filmen kun i stereo da....
    Hei.

Noen får rette meg om jeg tar feil, men slik jeg har forstått så bruker canal digital Go Microsoft silverlight og silverlight støtter ikke dolby digital.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pc ?
    Hjelp - Canal Digital GO

Hvilken lydkvalitet er det på filmene?

Lydkvaliteten varierer ut i fra hvilken film du har leid. HD filmene er kodet i 256 kbps lyd, andre i 160 eller 128 kbps. Dessverre støtter ikke Microsoft Silverlight annet enn stereo-lyd pr i dag. Når støtte for 5.1 kommer, vil flere av filmene være tilgjenglig med dette lydformatet.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal det også nevnes at filmene er ikke leid via PC, men via CD Hd PVR. Men streamingen er sikkert den samme for PC og HD-PVR?
    Gjenstår bare å se når den støtten kommer da. DD 5.1 har da vært på markedet i over 20 år, så det skulle ikke være så veldig vanskelig å implementere dette i 2012.

Men siden jeg sliter med en ICE mobilt "bredbånd"slinje, så er det ikke så viktig for meg enda, da hastigheten ligger på rundt 30-40k i nedlasting...så buffring av _hele_ filmen er for meg nødvendig..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •