Ny VU + Ultimo eller andre trippeltunere på gang?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny VU + Ultimo eller andre trippeltunere på gang?

Ser det kommer oppdaterte VU + tunere snart. Kommer det ny Ultimo? Evt andre trippeltunere på gang tro?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så langt jeg kan se så er det bare en annen triple tuner på markedet, Venton UniBox HD3 med 3 tunere, men det ser heller ikke ut som det kommer noen med det føste Head har noen spendende på gang da, single, twin og tripple tuner bokser er på vei fra de, så det kommer flere med det er ikke sikkert når de er på markedet. GigaBlue også har en ny trippletuner på gang.

mvh

bobi

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gigablue HD 800 QUAD har 2x SAT og 2xPlug and play for DVB-C/T

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer Vu+Duo2 som mest sannsynlig skal støtte 2 st Dual DVB-S2 tunere fra VU+, det vil si at den nye Duo2 blir en Quad tuner .
    Mer om Dual tuneren til Vu+ finner dere under følgende link :

Test av VU+ DUAL DVB-S2 tunermodul !

Venter spent å teste samme Dual Modul med den nye Solo2 , det kan hende at lille tassen blir Twin tuner etterhvert

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Solo2 og Duo2 sliter med HW os SW problemer, så jeg har ikke store forventninger å se dem på markedet før neste år, så lenge problemen er der vil jeg ikke tro at dette blir noen salgs hit selv om det heter Vu+.

Jeg vetntet lenge før jeg kjøpte ET 9500 HD, grunnen var enkelt, jeg ville teste ney Vu+ modelene, men siden jeg er 1000% sikker på driver , HW og SW problemene til Vu+, var da ikke noen vits å vente og gikk for ET9500 fra Xternd.

Twin tuneren til Vu+ er konge hvis det ikke blir for dyrt, og sett ut fra denne posten på kvasirdo som du har postet ser dette bra ut :-) takk for en informativt test.

Det som kommer til å grave Vu+ ned er Prisene som de kommer til å ha po Solo2 og Duo2, har hørt rykter at det kommer til å koste det dobelte av dagens modeler, og gjør de det ja da er det ikke mange som er interesert å ha en overpriset boks.

mvh

bobi

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sett /testet en Vu+ modell foreløbig som har alvorlige driver problemer ?
    Når det gjelder lansering av de nye modellene, leste jeg følgende info på "digsat" fra en av medlemmene der " ....fikk følgende svar igår ang. "Next generation Vu+ Roadmap" 1) Vu+Solo2 ( de får test utgaven i Oktober ) Første leveranse av 2K kommer i November 2)Vu+Duo2 ( test utgaven kommer i november) Salgstart medio desember ...."
    Ser at de høy respekterte admin&mod har fjernet navnet til opplysnings kilden
    men de fleste vet hvor info'n kommer fra :-D . Så det gjenstår bare å se om dette er pålitelig info. Hvis dett stemmer kan jeg nærmest garantere deg at de nye modellene er opp og GÅ , Vu+ lanserer aldri en produkt med hall fabrikat programvare , alà Qbox, IPbox, Opticum og mange andre engangs lightere.

Når det gjelder prisnivå forventer jeg på ingen måte samme pris nivå som dagens modeller , tatt i betraktning den nye hardvare plattformen, men kjenner jeg godt nok Vu+ , blir det ikke snakk om overpriser av samme nivå som DMM er kjent for.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, godt å høre det :-)

Det ser uansett ut som Vu+ er sent ut og hadde de hatt noen leveranse nå de første 2 kommende mnd så ville jeg tro at ryktene hadde spredd seg raskt.

Jeg vil tro at de kommer med salg an 2 utgavene kansje så langt som Mars neste år, etter det jeg vet så har de meget alvorlige feil med Driverne og HW, som sagt det er noen jeg har hørt/ ble fortalt av sikre kilder. Jeg sier ikke at det er sant, men sier bare hva jeg har hørt så langt.

Nei da, for all del, jeg forventer hellt ikke samme prisnivå som dagens modeller, men jeg vil tro at hvis prisen fra leverandør blir 500 euro kan du tenke deg selv hva den blir her i Norge da når den har kommet sil salg i div butikker.

Jaja, ser at Gigablue 800 HD QUAD er blit lansert etter det jeg kan se her GigaBlue HD 800 Quad - et værdigt alternativ til DM8000? - DIGITALT.TV

Qbox og Opticum ja helt klart at de ikke er noen å bli med på, men IPbox vet vi at den har hatt en ganske så bra suksse spesielt på bilde fronten som de regjerer enda.

mvh

bobi

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestilt en GigaBlue HD 800 Quad til test på DIGITALT.TV - Dit overblik over tv-nyheder, anmeldelser, gode rÃ¥d. Kommer neste uke fra Tyskland.

Newcomer PurpleHaze sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Ser at de høy respekterte admin&mod har fjernet navnet til opplysnings kilden
    Totalt OT men... Hva p$%&#? mener du med den setninger der?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er interessert å høre din mening om boksen, ser ut som den er rå
    Har faktisk bestilt en selv direkte fra SanFikret :-) men den kommer ikke om 2-3 uker til med :-( trist men jeg står bakerst i listen der. min utgave er bestilt med DVB-C/T 2 tunere med satellitt og 2 med kabel og bakkenett :grin: gleder meg alerede og kan ikke nesten vente 3 uker.

Vet ikke om denne kan overkjører Xtrend 9500 HD som jeg har men vi får se.

Kanskje min xtrend 9500 hd kommer til salgs snart hvis GigaBlue med quad tunere er bedre.

Artig å høre fra dine tester og funn om denne boksen når du har fått den:-)
    Skal holde en øye med digitalt.tv i uken fremover

mvh

bobi

Sitat Opprinnelig postet av digitalt.tv
    Jeg har bestilt en GigaBlue HD 800 Quad til test på DIGITALT.TV - Dit overblik over tv-nyheder, anmeldelser, gode rÃ¥d. Kommer neste uke fra Tyskland.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •