"Manglende signal på ANT2"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Manglende signal på ANT2"

Hvor ofte skal denne meldingen komme i toppen av skjermen min? Jeg har satt min CD HD-PVR 5720-SX til 1 antenne, så jeg trodde kanskje tuneren tok hensyn til dette til å ikke minne meg på dette. Jeg har for tiden ingen hast med å kjøpe nytt hode med flere utganger, borre hull i veggen å trekke to! kabler inn i huset. Forholdsvis irritabelt at denne meldingen kommer forholdsvis ofte.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den tar hensyn til dette.
    Prøv igjen.
    Prøv også fabrikkinnstillinger hvis oppsettet er riktig og du fortsatt får meldingen.
    I signalmåler skal du også se kun måler for tuner 1.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ut av det. Denne hadde gått tilbake til 2 antenner av en merkelig grunn, så nå tror jeg det fungerer
    Edit: jeg ser et av valgene er med en enkel LNB og en kabel inn i huset, for så å splitte signalet til to tunere inne. Går det an da å bruke den splitteren som nå står på utsiden av huset som kjører sammen Viasat og CD, til å fungere inne istedet for å kjøpe nytt hode og trekke to kabler inn? Jeg har ikke Viasat, så det ene hodet kan tas ned uansett da. Noen som vet, eller går det an å prøve uten at tuneren eksploderer? ( )

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Fant ut av det. Denne hadde gått tilbake til 2 antenner av en merkelig grunn, så nå tror jeg det fungerer
    Edit: jeg ser et av valgene er med en enkel LNB og en kabel inn i huset, for så å splitte signalet til to tunere inne. Går det an da å bruke den splitteren som nå står på utsiden av huset som kjører sammen Viasat og CD, til å fungere inne istedet for å kjøpe nytt hode og trekke to kabler inn? Jeg har ikke Viasat, så det ene hodet kan tas ned uansett da. Noen som vet, eller går det an å prøve uten at tuneren eksploderer? ( )
    Nei du kan ikke bruke det du kaller splitter, det er en switch som styres av dekoderen for å velge hvilket hode/LNB den skal få signal fra.

Denne dekoderen støtter vel SatCR/Unicable.

Så hvis du kjøper et SatCR hode/LNB og en SatCR splitter så kan du bruke den kabelen du allerede har.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •