Sky Now tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Sky Now tv

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sky Now tv

Hi, har nylig fått meg et abonnement på sky med full package gjennom sky now tv. Har hatt det ca en måned.Fungert utmerket.
    Vært bortreist noen dager og ser nå når jeg er kommet hjem igjen at jeg ikke har tilgang til de kanalene som jeg abonnerer på.
    Har sky hatt et nytt raid igjen nå? Noen som kjenner til dette?
    Har tilgang til alle freesat kanalene.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ghenry
    Hi, har nylig fått meg et abonnement på sky med full package gjennom sky now tv. Har hatt det ca en måned.Fungert utmerket.
    Vært bortreist noen dager og ser nå når jeg er kommet hjem igjen at jeg ikke har tilgang til de kanalene som jeg abonnerer på.
    Jeg hadde Sky kort for noen år siden (ikke via "black market") og da var metoden å sette Sky Digibox'n på kanalnummer 501 om natta så ble kortet oppdatert. Mener jeg har sett meldinger fra Britiske ex-pats på andre forum som skriver noe liknende.

Sky's digiboxer mottar signal enten de står i standby eller online så Sky behøver ikke sende oppdateringer til kortet ditt hele døgnet. Folk som bor i England kan sikkert bare ringe et "selv service" telefon nummer for å vekke kortet til live igjen hvis boksen har vært strømløs i noen uker.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Jeg har nettopp sjekket og jeg har alle kanalene som jeg skal ha.Ring eller send en mail til SkyNow så fixer de det for deg.Aldri ring Sky direkte!!!
    SkyNow har hele tiden gjort det som er avtalt og fixet opp når det har vært behov for hjelp.Sist jeg var utsatt for det du er oppe i nå så var det mitt kreditkort som hadde gått ut.Jeg sendte detaljer om mitt nye kort og iløpet av 1 time var alt oppe og gikk igjen.
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stølen
    Jeg har nettopp sjekket og jeg har alle kanalene som jeg skal ha.Ring eller send en mail til SkyNow så fixer de det for deg.Aldri ring Sky direkte!!!
    SkyNow har hele tiden gjort det som er avtalt og fixet opp når det har vært behov for hjelp.Sist jeg var utsatt for det du er oppe i nå så var det mitt kreditkort som hadde gått ut.Jeg sendte detaljer om mitt nye kort og iløpet av 1 time var alt oppe og gikk igjen.
    Stølen
    Tror du sky kan spore skyboxen jeg har? Jeg har hatt 2 sky hd bokser. Da jeg hadde abo via skyeurocard i 3 år på den første sky hd boksen jeg hadde, ble abo sperret for ca 3 måneder siden. Jeg byttet til SkyNow på den første sky boksen. Hadde abo bare noen uker på den gamle sky boksen, så kjøpte jeg helt ny Sky Hd boks og fikk SkyNow til å flytte aboet over til den.
    Men vis Sky kan spore den nye boksen min via den gamle, så må jeg kansje kjøpe meg en ny en?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du sky kan spore skyboxen jeg har? Jeg har hatt 2 sky hd bokser. Da jeg hadde abo via skyeurocard i 3 år på den første sky hd boksen jeg hadde, ble abo sperret for ca 3 måneder siden. Jeg byttet til SkyNow på den første sky boksen. Hadde abo bare noen uker på den gamle sky boksen, så kjøpte jeg helt ny Sky Hd boks og fikk SkyNow til å flytte aboet over til den.
    Men vis Sky kan spore den nye boksen min via den gamle, så må jeg kansje kjøpe meg en ny en?
    Har mailet SkyNow og de har fikset opp i problemet. Har alle kanalene tilbake nå.
    Så SkyNow er til å stole på. :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Har mailet SkyNow og de har fikset opp i problemet. Har alle kanalene tilbake nå.
    Så SkyNow er til å stole på. :-D
    Sky sporer ingenting.For dem er vi en vanlig betalende kunde.Det er det engelske teledirektoratet som er kontrollorganet her.De har slått til av og til og fått slettet endel utenlandske kort,men vi får alltid fatt i nytt kort og kan fortsette som før.SkyNow kan du stole på.Slapp av dette går bra.
    Stølen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •