Anbefalt image til Vantage 7100S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefalt image til Vantage 7100S

Ja , det var lenge siden jeg programmerte en slik og lurer på om noen som fortsatt bruker 7100S kan anbefale en stabil , fungerende patch image med CD og VIA kort ( SD kanalene ) ? Skal hjelpe en venn som har nylig kjøpt en brukt 7100S .
    Har det kommet noe bedre enn Vantage_0244010 eller Vantage_025802 for bruke med begge kort ?

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror 025701 er den siste patchede versjon. Det var hvertfall den jeg brukte når jeg hadde 7100S. Du finner den her:
    https://skydrive.live.com/?cid=6948f...0BDD190C%21461
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Halden
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Polarbear
    Jeg tror 025701 er den siste patchede versjon. Det var hvertfall den jeg brukte når jeg hadde 7100S. Du finner den her:
    https://skydrive.live.com/?cid=6948f...0BDD190C%21461
    Hallo!

Jeg bruker 025501 (Jeppsen) på min, og den har vært helt grei i lang tid.

Etter omleggingen på Astra 1 den 30/4 (nedslukking av alle tyske analoge kanaler og oppstart av en god del åpne HD-kanaler) har det imidlertid oppstått et problem med mange av de nye HD-kanalene; Vantage'n restarter eller låser seg etter noen sekunder. Det viser seg at dette ikke bare er et Vantage-problem. Det kommer mange rapporter om ujevn videostrøm/hakking på de fleste av de nye kanalene. Iflg. gjelder det mange HD-mottakere av mange forskjellige merker.

Vantage Digital har lagt ut ny firmware i dag, 2.83T-O (028300) for å rette problemene (ligger her: Software Download), men dette er ikke en versjon som er brukbar dersom du skal bruke Viasats kort. Det er lenge siden det har kommet en patchet versjon til Vantage.

Hvis du ikke skal bruke Vantage for å se på frie tyske HD-kanaler på Astra 1, regner jeg med at 025701 duger bra ennå.

Kan nevne at jeg (hittil) ikke har hatt de samme problemene på VU+ Ultimo. Der bare kjører det...

Mvh
    Brumlebass 8)

Newcomer Vedkomfyr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppklarende.

Sitat Opprinnelig postet av brumlebass
    Hallo!

Jeg bruker 025501 (Jeppsen) på min, og den har vært helt grei i lang tid.

Etter omleggingen på Astra 1 den 30/4 (nedslukking av alle tyske analoge kanaler og oppstart av en god del åpne HD-kanaler) har det imidlertid oppstått et problem med mange av de nye HD-kanalene; Vantage'n restarter eller låser seg etter noen sekunder. Det viser seg at dette ikke bare er et Vantage-problem. Det kommer mange rapporter om ujevn videostrøm/hakking på de fleste av de nye kanalene. Iflg. gjelder det mange HD-mottakere av mange forskjellige merker.

Vantage Digital har lagt ut ny firmware i dag, 2.83T-O (028300) for å rette problemene (ligger her: Software Download), men dette er ikke en versjon som er brukbar dersom du skal bruke Viasats kort. Det er lenge siden det har kommet en patchet versjon til Vantage.

Hvis du ikke skal bruke Vantage for å se på frie tyske HD-kanaler på Astra 1, regner jeg med at 025701 duger bra ennå.

Kan nevne at jeg (hittil) ikke har hatt de samme problemene på VU+ Ultimo. Der bare kjører det...

Mvh
    Brumlebass 8)
    Takk
    Har lurt på dette. Kjører ennå V-7100 siden den forsatt har sine "fordeler"
    I peioder så booter den så fort jeg kommer på enkelte tyske kanaler.(5-6stk)
    Kjører 025701 så oppdatering til ny Vantage firm vare er uaktullt8)

Må vel leve med dette da?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •