DiSeqC-motor, støy og montering

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DiSeqC-motor, støy og montering

Hei

Jeg vurderer å kjøpe en DiSeqC-motor men to ting opptar meg litt. Antenna står på terrassen til huseier som også har soveromsvindu utenfor der, så er det stor forskjell fra de forskjellige merkene mht støy? Støyer slikt normalt lite eller mye?

Også var det dette med montering... er det veldig vanskelig å få rett? Jeg har stilt inn mengder av paraboler med ett og to LNB-er, men der har man jo litt mer avvik å gå på likevel siden det står i ro

Sist men ikke minst, er det noen av DiSeqC-motorene som absolutt frarådes?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Litt lyd kommer det fra motoren, men tror ikke det er noen ubehagelig eller høyt lyd som kommer. Jeg vil si at de støyer meget lite men det er litt opp til hver enkelt hvordan vi opplever ulyder.

Stab motorer går for å vare noen av de beste, men det er også andre motorer der ute som er bra. Men vel Stab så er du sikkert du får kvalitet.

Monteringen, tja det er ikke enkelt men det er ikke rocket prosjekt heller da, har du montert noen antenner fra før, så vet du cirka hvordan parabolen skal monteres. Motoren er ikke så vanskelig i seg selv å montere, men det er samkjøring mellom boks og motor som blir litt utfordring.

siste er litt hip som så, nå har jeg ikke testet andre motorer en kun stab så kan ikke si noen mer en denne merket.

mvh

bobi

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •