Canal Digital slutter med MTV HD, Silver HD og VH1... - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Siden det er vinter blir tv`en brukt en del mere fremover. CD har pr.d.d. ingen musikkanler så jeg vurderer seriøst å bytte til Viasat. Tok en sjekk på Viasat sine sider og må si jeg ble veldig overrasket over kanaltilbudet. Jeg har aldri vurdert Viasat da jeg syntes de "liggi en del etter" CD. Men her ble jeg positivt overrasket. 15 HD kanaler. MTV HD og VH1. Sammtidig ser det til at den eneste kanal jeg vil miste og savne er Discovery.
    Noen som kan gi en tilbakemelding på hvor bra Viasat er? Eller dårlig..

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, merkelig. Via kabel, kan vi få både MTV-Hd og VH1 i grunnpakken til CanalDigital
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel sånn at viasat kun sender vh1 etter kl 19 eller 20 på kveldene? Ihvertfall på parabol. Sist jeg sjekket var ikke dette nevnt med et ord i kanalutvalget de viser på nettsidene sine. Ganske misvisende. Med forbehold om at noe har endret seg siden jeg sjekket dette for en måneds tid siden.

Canal digital kabel og canal digital parabol er to forskjellige tilbydere i praksis ser det ut som. Det er en del forskjeller på distribusjon over "lokale" teknologier som kabel og bakkenett, og satelitt-distribusjon som gjerne kan dekke et kontinent.

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bo1e
    Det er vel sånn at viasat kun sender vh1 etter kl 19 eller 20 på kveldene? Ihvertfall på parabol. Sist jeg sjekket var ikke dette nevnt med et ord i kanalutvalget de viser på nettsidene sine. Ganske misvisende. Med forbehold om at noe har endret seg siden jeg sjekket dette for en måneds tid siden.
    Ja det skulle ikke forundre meg. Det er fortsatt en cowboy bransje dette.
    Ser på Viasat sidene at de bruker VH1 sitt logo, mens CD bruker VH1 Classic sitt logo, og Classic sendes fra kl. 18:00 selv om ikke det er presisert på CD sine sider.
    Nå er nok ikke dette kanalene som skal velte et eventuelt bytte, men det får tas med i en totalvurdering.
    Noe som kunne meldt tilbake om bilde og lydkvalitet er mere interessant..

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •