Innebygd tuner vs frittstående PVR?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er det noe andre fordeler enn å kunne ta opp fra en kanal og se på en annen kanal, og å kunne pause tv-sendinger med å ha frittstående PVR framfor å ha tuneren innebygd i TVen?

Slik at hvis dette ikke er viktig er det greiest å ha tuneren innebygd i TVen? Denne kan jo også brukes til å ta opp tv-sendinger hvis man kobler til ekstern harddisk.. Det er evt. Sony Tv det er snakk om for min del, og jeg lurer på om jeg bør gå for en TV-modell med innebygd tuner?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JasonI

Er det noe andre fordeler enn å kunne ta opp fra en kanal og se på en annen kanal, og å kunne pause tv-sendinger med å ha frittstående PVR framfor å ha tuneren innebygd i TVen?

Slik at hvis dette ikke er viktig er det greiest å ha tuneren innebygd i TVen? Denne kan jo også brukes til å ta opp tv-sendinger hvis man kobler til ekstern harddisk.. Det er evt. Sony Tv det er snakk om for min del, og jeg lurer på om jeg bør gå for en TV-modell med innebygd tuner?

Jeg har testet den innebygde tuneren på min samsung PS64D8005 og synes overhodet ikke det var bra, ihvertfall ikke sammenlignet med ADB HD-PVR 5720 SX dekoderen som jeg har nå..men om du ikke har opptaksmuligheter med din dekoder så er det veldig greit å bruke den innbygde, men den er forferdelig simpel, ihvertfall på min tv.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har D8005 led tvene til samsung rundt omkring i huset og benytter de innebygde tunerne på alle sammen (med canal digital satelitt). Jeg synes det er veldig bra, og helt fantastisk å slippe den eksta boksen og den ekstra fjernkontrollen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •