Vu+Duo starter ikke

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vu+Duo starter ikke

Hei!
    For dere som er aktive på andre forum så har dere kanskje fått med dere at boksen min er død, og at den sannsynligvis ikke kan la seg fikse uten skifte av MB. Jeg prøver uansett et siste desperat forsøk før den går på dyngen.

Boksen ble flashet med ny bootloader (for Duo) og deretter PLi fra 11jan tror jeg det var. Etter dette fungerte den fint i 2 dager.
    Om kvelden den siste dag koblet jeg ut strømmen (slo av sikring) og slo ikke denne på igjen før neste dag. Knappen bak på boks sto på hele tiden. Boksen var da død, med bare rød diode som lyser i display, og HDD som startet. Diode blinker ved bruk av fjernkontroll, men ikke noe mer skjer.

Alt av tilleggsutstyr (usb, hdd) ble frakoblet uten resultat.
    Målt alle spenninger på PS.
    HDD har strøm.
    Nettverkskort har strøm.
    USB får ikke strøm (tror jeg).. har en usbstick med led. Denne blinker ikke.
    Booting/flashing med usb gir ingen reaksjon, hverken bootloader eller image, ikke i noen av portene. Har prøvd med forskjellige usb, både den jeg alltid har brukt (4GB), og en kingston 2GB.

Testet med nullmodemskabel, og har endelig (etter kjøp av ny usb-rs232-dongle) fått litt kontakt med boksen. Nå er jeg ikke hjemme så jeg kan klippe og lime inn, men det ser omtrent slik ut (tror det faktisk er likt, usikker på tallene på linjen BCM7...... er helt likt):

BCM73350010
    012
    Shmoo Version=1.9

MEMC-00000000

Boksen stopper bootingen der.
    Jeg kan ikke ctrl+c i putty for å bryte bootingen og skrive kommandoer.

Anyone? Noe jeg ikke har prøvd?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei. Lurte på om tuneren din booter opp på front usb, feks med den nye bootloader på minnepennen?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •