Cloner av Vu+ Solo, Uno , Duo er nå dessverre realitet!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cloner av Vu+ Solo, Uno , Duo er nå dessverre realitet!

Som tittelen sier, dessverre har jeg nå blitt opplyst at alle de 3 modellen til VU+ er klonet. Dette er ikke bra for en merke som i begynnelsen er billig som Original. dessverre er det ikke mye forskjell man ser fra Originalen og dem bruker også samme SW/image:evil:

Om prisen til klone boksen er den jeg ble gitt, ja da er det ikke mye VU+ trenger å frykte dem, siden Kloner er nesten likt med Originalen i pris forksjell

NB: ikke send PM og spør meg hvor eller hva eller hvem som kan skaffe slike bokser, jeg svarer ikke på slike PM og er ikke noen fan av kloning.

mvh

bobi

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det egentlig som er klonet? GPL programvare?

Edit: Så du vil ikke lenke til saken, men bare bringe oppmerksomhet til den? Enten så er dette en passe meningsløs tråd, og/eller så forstår du ikke hvordan internett fungerer. Anbefaler et lynkurs i økonomi, kommoditeter omhandles i karl marx das kapital.

At du gir så lite info og samtidig ikke tar utgangspunkt i at jeg klarer å behandle informasjon på en vittig måte er noe som i utgangspunktet ikke taler i din favør.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei.
    nei har ikke lyst å linke til hvor man finner og handler kloner, er det så vanskelig å forstå da, jeg sier jeg er ikke noen stor fan av klone bokser..
    alt er kopiert, både hardware og software.
    jeg kommer ikke til å gi noen mer info hvor du kan lesse eller kjøpe slike bokser, beklager men mening med innleget var å gjøre forlk oppmerksomt at det kan ungå å kjøpe kloner av en boks som er bilig uansett, og siden jeg vet at Klone boksene er kun 30 til 50 euro biligere, så er ikke bryderiet hvert det.

mvh

bobi

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •