Viasat - Økt pris og økt tilbud

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viasat - Økt pris og økt tilbud

Viasat øker prisen på Viasat Gulll fra 499,- til 549,- i måneden fra 01.01.2012. Samtidig blir Viaplay å inngå i abonnementet.

Viaplay for PC/Mobil/Nettbrett | Viasat

Prisen på TV2 PL går opp fra 179,- til 249,-

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, var ikke lenge Viaplay var "gratis" for oss gullkunder.

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et slikt tilbud burde definitivt være inkludert. Smålig av Viasat.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er irriterende at de legger på prisen fordi de inkluderer noe mer som enn ikke ønsker...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel strengt tatt tV2 som må ta skylda for at prisen på PL går opp...
    Det har viasat fint lite med.. Viasat har tvert i mot vært greie mot oss fotballsupportere og gitt oss PL for 179 kr pr måned de første to sesongene, mens prisen har vært 199 kr andre steder.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bsd121
    Det er vel strengt tatt tV2 som må ta skylda for at prisen på PL går opp...
    Det har viasat fint lite med.. Viasat har tvert i mot vært greie mot oss fotballsupportere og gitt oss PL for 179 kr pr måned de første to sesongene, mens prisen har vært 199 kr andre steder.
    TV2 PL HD x 3 har kostet kr. 179pr. måned hos Canal Digital også. Det gjør det også de neste 12 månedene i følge webben til Canal Digital.
    https://parabol.canaldigital.no/Vare...V2-Barclay-PL/

TV2 har 1,5 sesonger igjen av PL ved nyttår. Det kan vel anes at TV2 behøver å øke "cash flow" fra Premier League abbonentene skal de ha mulighet for å sikre seg Premier League rettighetene på nytt etter 2012/2013 sesongen. Den budkrigen kan godt være i gang allerede for alt man vet.

TV 2 skrur opp Premier League-prisen med 25 prosent - sport - Dagbladet.no

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV2 er vel strengt tatt kommersielt nødt til å sikre seg PL neste gang også.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    uff , for all del håper TV2 mister rettighetene til PL, er lei av alle de kommentatorene som ikke har peiling, gjerne betaler 50/100 kr mer får å få den tilbake til C+ med skikkelig studio og kommentatorer. TV2 har amatører som jobber for dem etter min mening

mvh

bobi

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bobi
    uff , for all del håper TV2 mister rettighetene til PL, er lei av alle de kommentatorene som ikke har peiling, gjerne betaler 50/100 kr mer får å få den tilbake til C+ med skikkelig studio og kommentatorer. TV2 har amatører som jobber for dem etter min mening

mvh

bobi
    Her er jeg faktisk uenig bobi.
    Synes definitivt at TV2 har levert et langt bedre produkt enn det C+ noengang har gjort.
    Proffe studiosendinger med analyser, prematch og gjester som er intr.
    De viste faktisk mye off season stoff i løpet av silly season i sommer.
    C+ med Solheim og noen gjester som de fant rekende gatelangs gav et veldig lite proft inntrykk. de hadde dessuten mange år på å forbedre seg uten at de klarte det.
    Studiosendinger hadde de stort sett kun på lørdager.

Nei vi ligger langt fra Sky når det gjelder å levere fotball til folket, men synes faktisk TV2 skal ha skryt for den jobben de har gjort og fortsatt gjør.
    Synes heller ikke 179,- er ille for PL.

Håpet bare de kunne få CL også, men der var de for seint ute....om de fikk muligheten til å være med på budrunden da?

Ble litt OT, men måtte få skryte litt av TV2 som faktisk kan mere enn å sende Greys anatomy mm

C

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg uenig med kritikken av C+. Solheim er en super programleder. Hav foran TV2's programleder. I tillegg var Tjernås meget dyktig når en kommer til analyse av kampen. Det negative med C+ var HD biten og at de som regel prioriterte svenks hockey på HD kanalen. Der er TV2 bedre, men skulle ønske de sendte alle kampene som ble spilt. Bånbredden er ikke så mye dyrere...

Når det kommer til folk i studio til TV2, så er det heller dårlig. Lundekvam er håpløs, og de fleste gjestene fra England er jo som regel tidligere Liverpool spillere som glorifiserer alt med Liverpool og lite annet.

Når det gjelder pris så har TV2 tjent penger på dette fra første stund. Så å ta mer penger for det er bare tull. Og å samenligne med prisen til C+ er ikke relevant da de hadde både filmkanaler og spansk og italiensk til samme pris... De øker prisen bare fordi at de har enerett og vet at folk ikke kan skifte til noe annen leverandør.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Saarg
    de fleste gjestene fra England er jo som regel tidligere Liverpool spillere som glorifiserer alt med Liverpool og lite annet.
    Og så? Det er vel ikke noe galt med det?...

Jeg synes forøvrig både C+ og TV2 PL HD begge har hatt både gode og mindre gode kommentatorer.

Jeg synes Klaus Lundekvam er langt bedre å høre på en Morten Langli..

Jeg holder en knapp på TV2 PL HD pga samtlige kamper i HD.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var vel en liten overdrivelse fra min side
    Så lenge de er objektive har jeg ikke noe problem.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bobi

mvh

bobi
    Kunne ikke vært mer uenig. Jeg var veldig skeptisk da de fikk tilslaget, men etter min mening leverer de et langt bedre produkt. Så lenge jeg slipper Arve Fuglum, så er jeg en happy man. Selv etter 4-5 slow-mo´s klarer ikke den mannen å se det de fleste av oss ser "live".

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du virkelig at ikke CD setter opp prisen på TV2 PL? Det er jo TV2 som har varslet prisstigning, og da kommer garantert ikke CD til å sitte med tapet. De setter nok opp prisen de også.

Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    TV2 PL HD x 3 har kostet kr. 179pr. måned hos Canal Digital også. Det gjør det også de neste 12 månedene i følge webben til Canal Digital.
    https://parabol.canaldigital.no/Vare...V2-Barclay-PL/

TV2 har 1,5 sesonger igjen av PL ved nyttår. Det kan vel anes at TV2 behøver å øke "cash flow" fra Premier League abbonentene skal de ha mulighet for å sikre seg Premier League rettighetene på nytt etter 2012/2013 sesongen. Den budkrigen kan godt være i gang allerede for alt man vet.

TV 2 skrur opp Premier League-prisen med 25 prosent - sport - Dagbladet.no

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •