Vod

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Vod

Newcomer Biring sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Kongsberg
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vod

Har den berømte HDPVR fra CD. Har kunnet leie filmer på VOD, siden den muligheten kom. I dag fungerte den ikke, fikk bare sort skjerm. Ringer CD teknisk, og dama sier med en sarkastisk mine at jeg ikke skal ha tillgang på dette fordi jeg bare har Norgespakken. Hun kan ikke vise til hvor dette står, men hun mener jeg bør jo være veldig glad som har hatt tilgang til dette frem til nå! Stemmer dette at vi med Norgespakken ikke skal ha tillgang til VOD?
    Yamaha RX-A2030 - Parasound NC 2250 - Focal Chorus 826W - Focal Aria CC900 - DLS bak - SVS SB12 sub

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Biring
    Har den berømte HDPVR fra CD. Har kunnet leie filmer på VOD, siden den muligheten kom. I dag fungerte den ikke, fikk bare sort skjerm. Ringer CD teknisk, og dama sier med en sarkastisk mine at jeg ikke skal ha tillgang på dette fordi jeg bare har Norgespakken. Hun kan ikke vise til hvor dette står, men hun mener jeg bør jo være veldig glad som har hatt tilgang til dette frem til nå! Stemmer dette at vi med Norgespakken ikke skal ha tillgang til VOD?
    Noen må arrestere meg hvis jeg tar feil her, men er ikke tanken at Canal Digital GO skulle ta over for den "tradisjonelle" VOD'en? Mulig at dette da er et ledd i en evt. utfasing? Canal Digital GO på nett kan forøvrig brukes av alle kunder, uansett abonnement.

Newcomer Biring sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Kongsberg
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Biring
    Ja da fikk jeg oppklart dette i kveld. Alle som har HDPVR skal i utgangspunktet ha mulighet til VOD. Mitt kort var blitt sperret mot denne tjenesten... Da fikk jeg nok en gang bekreftet at det sitter noen veldig innkompetente, og heldighvis også noen som kan jobben sin på teknisk CD. Lurer på hvem som sperra kortet mitt...?
    Yamaha RX-A2030 - Parasound NC 2250 - Focal Chorus 826W - Focal Aria CC900 - DLS bak - SVS SB12 sub

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tidligere opplevd å ha fire samtaler med CD-support ang. en bestemt ting, og fått fire helt forskjellige svar. Ingen tvil om at kundebehandlerene der ikke er av de beste.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •