Kjøpe satelitt tuner til Canal Digital,anbefalinger??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe satelitt tuner til Canal Digital,anbefalinger??

Som overskriften sier er jeg på jakt etter ny tuner.Har vært igjennom X-antall av CD sin "supre" Hd Pvr.Det endte med heving av kjøp for ett halvt år siden.
    Har siden brukt den innebygde tuneren i min Samsung tv,med CD cam.

En ny tuner må kunne klare opptak fra 2 HD kanaler samtidig,evnt ta opp fra en og se på en annen.

Den må kunne fungere rett ut av esken med CD sitt originale kort og cam.

EPG må fungere

Har lest litt i tråden om VU+Duo,men er usikker på om dette er det rette for meg,da jeg ikke er spes intressert i å bruke masse tid på å flashe firmware for å få ting til å fungere.(mulig jeg har misforstått tråden om VU+,men det virker som det går mye tid på a få det til å funke)

Håper på gode råd og inspill. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondch
    Som overskriften sier er jeg på jakt etter ny tuner.Har vært igjennom X-antall av CD sin "supre" Hd Pvr.Det endte med heving av kjøp for ett halvt år siden.
    Har siden brukt den innebygde tuneren i min Samsung tv,med CD cam.

En ny tuner må kunne klare opptak fra 2 HD kanaler samtidig,evnt ta opp fra en og se på en annen.

Den må kunne fungere rett ut av esken med CD sitt originale kort og cam.

EPG må fungere

Har lest litt i tråden om VU+Duo,men er usikker på om dette er det rette for meg,da jeg ikke er spes intressert i å bruke masse tid på å flashe firmware for å få ting til å fungere.(mulig jeg har misforstått tråden om VU+,men det virker som det går mye tid på a få det til å funke)

Håper på gode råd og inspill. :-D
    Da har du nok misforstått ja! Regner med at du får boksen ferdig flashet fra forhandler, og da er det bare å sette CD-kortet i kortleseren og du har bilde med en gang.
    Om du får boksen tilsendt med original-image så er du allikevel i gang etter en halvtime, ingen problem. Du får hjelp her om det skulle være noe!

Mach III

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Boksen har mange avanserte muligheter, og det kan være komplisert å utnytte og prøve alt. Men det må ikke forveksles med at den er vanskelig å få til å fungere til vanlig bruk.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •