Digiality VC-CI 204

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Digiality VC-CI 204

Hei. Har en Digiality VC-CI 204 fra 2003 som jeg er og har vært svært fornøyd med. Men plutselig en dag var det ikke strøm i den. Er 99,99% sikker på at det ikke har skjedd i forbindelse med tordenvær eller liknende.
    Noen ide om hva som kan forårsake slikt? kan det være en sikring? Et det dyrt å reparere eller er slikt mulig å gjøre selv. Er vel ikke noe garanti på en så gammel dekoder.

På forhånd tusen takk for innspill.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tottosan
    Hei. Har en Digiality VC-CI 204 fra 2003 som jeg er og har vært svært fornøyd med. Men plutselig en dag var det ikke strøm i den. Er 99,99% sikker på at det ikke har skjedd i forbindelse med tordenvær eller liknende.
    Noen ide om hva som kan forårsake slikt? kan det være en sikring? Et det dyrt å reparere eller er slikt mulig å gjøre selv. Er vel ikke noe garanti på en så gammel dekoder.

På forhånd tusen takk for innspill.
    Garanti = Nei
    Hvis det ikke er bryteren på baksiden som står av ;-) så er det nok noe i power delen.
    Kan være det sitter en sikring der men som oftest så er det noen kondensatorer som har tørket som er problemet.
    Hadde nok ikke kostet noe særlig på en så gammel dekoder.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dennis
    Garanti = Nei
    Hvis det ikke er bryteren på baksiden som står av ;-) så er det nok noe i power delen.
    Kan være det sitter en sikring der men som oftest så er det noen kondensatorer som har tørket som er problemet.
    Hadde nok ikke kostet noe særlig på en så gammel dekoder.
    Tusen takk for det. Da kan jeg levere den inn og be de se på den synes du? Den har vært mye bedre enn de man får slengt etter seg til 1 krone da man tegner abbonement.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tolker innlegget til Dennis dithen at han ikke ville ha kostet på noe på en så gammel tuner. Har du derimot venner som driver med sånn, blir jo saken en helt annen.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harbart
    Jeg tolker innlegget til Dennis dithen at han ikke ville ha kostet på noe på en så gammel tuner. Har du derimot venner som driver med sånn, blir jo saken en helt annen.
    Helt riktig, ikke bruk penger eller tid på en så gammel boks.
    HD er tingen :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •