Ikke kjøp hos SkyEuroCard.com

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer zokamoka sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ikke kjøp hos SkyEuroCard.com

Skulle få meg sky endelig og bestemte å handle hos skyeurocard, hadde bestilt abb.

Fikk kortet etter 3 uker etter noe trøbbel, fikk det aktivert etter en uke.
    Det har gått nå en måned etter dette og jeg har fremdeles ikk fått noe svar fra han når abb. blir aktivert.

Har sendt han flere e-post men han svarer ikke, det er heller ikke noe tlf nr du kan ringe han på.

Hadde betalt 165 euro for dette da jeg bestilte =(.

Min anbefaling: STYR UNNA!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    beklager å høre at du som mange andre har gått i denne fella. det er også andre som jeg kjenner som også IKKE anbefaler denne siden, styr unna er kun en vennlig advarsel, har hørt at andre har ventet mer en 2 mnd får å få kort sendt.

var det 165 euro per mnd ??

mvh

bobi

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei var bare engangs beløp.

Skal handle hos insat etter at jeg får nytt bankkort...>_>

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av zokamoka

Jeg har handlet med begge de du nå nevner og kan bekrefte at også Insat ikke alltid svarer til forventningene.Nå har jeg brukt SkyNow.com og de er svært raske både med kort og informasjoner hele tiden.Prøv de.
    Stølen

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av zokamoka

Jeg ga deg feil web.adresse. Gå til Sky tv,Sky viewing card, Sky viewing cards,Sky tv card, Sky tv cards, Sky tv europe ::*Homepage der finner du alle skypakkene og priser.
    Stølen

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stølen
    Jeg ga deg feil web.adresse. Gå til Sky tv,Sky viewing card, Sky viewing cards,Sky tv card, Sky tv cards, Sky tv europe ::*Homepage der finner du alle skypakkene og priser.
    Stølen
    Tusen takk, skal prøve de isteden.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stølen
    Jeg har handlet med begge de du nå nevner og kan bekrefte at også Insat ikke alltid svarer til forventningene.Nå har jeg brukt SkyNow.com og de er svært raske både med kort og informasjoner hele tiden.Prøv de.
    Stølen
    Av ren nysgjerrighet, hva slags problemer hadde du med Insat? Da jeg hadde Sky-abonnement hadde jeg aldri noe trøbbel med dem. Oppsigelsen gikk også helt greit. Hadde dem vel i 3 eller 4 år før jeg ikke gadd mer og byttet til Canal Digital... færre kanaler, men jeg ble litt lei denne sensuren på de britiske kanalene samt de latterlig lave bitratene på de aller fleste av SD-kanalene...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av slc
    Av ren nysgjerrighet, hva slags problemer hadde du med Insat? Da jeg hadde Sky-abonnement hadde jeg aldri noe trøbbel med dem. Oppsigelsen gikk også helt greit. Hadde dem vel i 3 eller 4 år før jeg ikke gadd mer og byttet til Canal Digital... færre kanaler, men jeg ble litt lei denne sensuren på de britiske kanalene samt de latterlig lave bitratene på de aller fleste av SD-kanalene...
    Det gikk bra i ca 2 år. Plutselig gikk alle Sky sine betalingskanaler i blått.Jeg hadde da bettalt for ett helt år og hadde ca. 8 måneder igjen på min Skykonto.Den gangen var det slik at du betalte bare til Insat og ikke som jeg gjør idag.Idag blir jeg trukket en gang i måneden dierekte fra Sky.I England har de et vesen som heter Ofcom. De kan sammenlignes med Teledirektoratet og kontrollerer alle forhold innen bl.a tV og Radio i UK.Som sagt så ble det da plutselig slutt på signalene.Det viste seg at Ofcom under en kontroll hadde funnet ut at Insat hadde plassert veldig mange av oss utenlandske kunder på en fiktiv adresse som vi viste var normalt.Det som var helt unormalt var at flere hundre av oss omtrent bodde i samme leiligheten i London.Resultatat var at mer enn 50000 kunder ble avstengt og da uten kompensasjon.Veldig mange av disse kundene kom fra Tyskland og Holland.Jeg tok derfor kontakt med Insat og spurte etter mine 2500,- som sto igjen av avtalen.Jeg fikk da beskjed om at de var tapt og at jeg kunne gjøre hva jeg ville overfor Sky direkte.Vi fant senere ut at Insat betalte månedlig fra alle våre konti og de slapp selvsagt å betale Sky for noe ingen av oss fikk og Insat puttet pengene i lommen.Jeg har hatt Sky i snart 7 år og er kjempehappy med SkyNow som leverandør.
    Stølen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, dette hørtes utrolig kjedelig ut. Jeg hadde kun månedlige trekk på mitt abonnement og jeg tror det var Sky som trakk det direkte. Jeg var abonnenent via Insat fra 2004-2011 og hadde heldigvis aldri noe tull. Men skal jeg noen gang ha Sky igjen (noe jeg tviler litt på, da jeg plutselig føler meg mye mer fornøyd med Canal Digital) så kommer jeg nok til å finne noen der borte som kan ta abonnementet for meg for jeg gidder ikke betale dette administrasjonsgebyret til disse leverandørene. 249 euro som jeg ser SkyNow tar begynner å bli latterlig mye i forhold til hva man får.

Hvordan fant dere ut det du nevner med årsabonnementet egentlig? Og når skjedde dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av slc
    Ok, dette hørtes utrolig kjedelig ut. Jeg hadde kun månedlige trekk på mitt abonnement og jeg tror det var Sky som trakk det direkte. Jeg var abonnenent via Insat fra 2004-2011 og hadde heldigvis aldri noe tull. Men skal jeg noen gang ha Sky igjen (noe jeg tviler litt på, da jeg plutselig føler meg mye mer fornøyd med Canal Digital) så kommer jeg nok til å finne noen der borte som kan ta abonnementet for meg for jeg gidder ikke betale dette administrasjonsgebyret til disse leverandørene. 249 euro som jeg ser SkyNow tar begynner å bli latterlig mye i forhold til hva man får.

Hvordan fant dere ut det du nevner med årsabonnementet egentlig? Og når skjedde dette?
    Det var ikke vanskelig for når 50000 abbonenter mistet pengene sine så ble historien etterhvert lagt ut på nettet og det ble mye støy.Insat var helt uvillig til å betale tilbake pengene og mistet veldig mye kunder.Jeg flyttet da over til SkyEuroCard og alt gikk bra i 2år så gikk mitt kreditkort ut og jeg skulle legge inn det nye kortet.Da svarte ikke SkyEuroCard på noen henvendelser og mitt abb.ble ikke fornyet.Siden har jeg vært hos SkyNow og vært happy og jeg blir trukket fra Sky månedlig ca.560,- og engang pr. år 249,- euro som er litt penger men dette er min hobby og med over 50 HD kanaler så synes jeg at det er ok.Jeg har itillegg stor Getpakke,stor CDpakke og Freesatpakke(som er gratis ibruk) Alt er koblett opp med JVC HD1 proj.og det er min store hobby.Er det ikke moro? Jeg er med i en hjemmekino klubb her i Stavanger og vårt motto er: når vi må begynne å behovsprøve vår hobby så er det ikke moro lenger.
    Stølen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •