Spole tilbake med VU+ DUO Twin Tuner HD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spole tilbake med VU+ DUO Twin Tuner HD

Jeg har akkurat fått meg en VU+ DUO Twin Tuner HD, og har satt inn en intern harddisk. Det jeg lurer på er om det går ann å spole tilbake uten at det jeg ser på blir spilt inn?

Altså: Viss jeg kommer inn i stua og tvn allerede står på, og den har kommet midt i et program jeg vil få med meg begynnelsen av, så kunne jeg likt å spole tilbake slik jeg kunne med viasat pvr´n jeg hadde. Der kunne jeg spole tilbake 1time på den kanalen den stod på.

Hjelp mottas med takk! 8)

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må aktivere time-shift i Setup. Hvordan dette gjøres kommer kanskje litt an på hvilket image du bruker.
    Brukerinterfacet for timeshift er dog ikke det mest elegante jeg har sett. Man må først trykke pause-knappen to ganger, slik at man kommer inn i timeshift modus. Så kan man hoppe tilbake med tall-tastene akkurat som med vanlig avspilling.
    Men bommer man litt slik at man ikke er i timeshift modus så skifter man kanal i stedet.

Edit: Ser nå at det bare er å trykke << knappen, så spoler den tilbake.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Reneonardo
    Jeg har akkurat fått meg en VU+ DUO Twin Tuner HD, og har satt inn en intern harddisk. Det jeg lurer på er om det går ann å spole tilbake uten at det jeg ser på blir spilt inn?

Altså: Viss jeg kommer inn i stua og tvn allerede står på, og den har kommet midt i et program jeg vil få med meg begynnelsen av, så kunne jeg likt å spole tilbake slik jeg kunne med viasat pvr´n jeg hadde. Der kunne jeg spole tilbake 1time på den kanalen den stod på.

Hjelp mottas med takk! 8)
    Ja, Du går inn på knappen for lagrede opptak (til høyre for meny knappen). Da vil du se at ditt pågående opptak ligger øverst i lista. Marker og trykk ok. Da starter opptaket fra starten, samtidig som det gjøres opptak

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar, men når jeg trykker på << så skjer det ikke noe. (utenom at det kommer opp et slags "stopp" tegn på at det ikke er mulig.)

Men om jeg tar pause litt, så kan jeg spole tilbake der hvor jeg begynte å pause.

Av image, så kjører jeg Black Hole..

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker VIX.
    Det er vesentlig forskjell på de forskjellige image. Hadde PLi før, og den la kontinuerlig nye timeshift-opptak i spillelisten. Det skjer ikke på VIX.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funksjonen du leter etter heter "Permanent timeshift". Dette er ikke lagt inn som standard i Black Hole, men du finner den i listen over plugins (grønn - gul - addons download manager - black hole image plugins - permanent timeshift)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slasktrat
    Funksjonen du leter etter heter "Permanent timeshift". Dette er ikke lagt inn som standard i Black Hole, men du finner den i listen over plugins (grønn - gul - addons download manager - black hole image plugins - permanent timeshift)

Mange tusen takk!! Var akkurat det jeg var ute etter. Fungerte som bare det!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •