Formel 1 i HD i tre kanaler: LYDEN

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Formel 1 i HD i tre kanaler: LYDEN

Vi som er så heldig å ha VIASAT parabol kan se Formel 1 i HD, med norske, svenske og danske kommentarer. Sverige og Danmark kjører DD 5.1, men med bane/motorlyden betydelig dempet.
    Den norske varianten(Viasat Sport HD) kjører "bare" DD 2.0, men her er lyden mikset så høyt at man får en mye større følelse av å være tilstede.
    Og i dag fra SPA (Belgia) er lyden eksepsjonelt bra...Spennende er det også
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke se F1 , da jeg bare har Canal Digital, men bruker å se løpene på tyske RTL , og da RTL sender reklame, så klikker jeg på RAI 1, da blir det kontinuerlig tv kikking.
    Lyden er vel den vanlige, er nok adskillig bedre hos Viasat, men hovedsaken for meg, er at jeg kan se løpene.
    Har fulgt F1 siden 70 tallet, en fascinerende sport, har vært på to F1 løp, i Sverige på 70 tallet, da Niki Lauda, kjørte støvsuger.....

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi reiser en gjeng hvert år til forskjellige baner, og lyden i virkeligheten ligger lysår unna hva det er på tv, selv om det er sant som trådstarter sier at lyden er bedre nå med høyere motorlyd enn hva det var før. Kan uansett anbefale alle som har et snev av motorinteresse å reise på et løp. Helt ubeskrivelig
    Knappe 2 uker til vi reiser til Monsa :P Blir konge! Viva Ferrari...

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter at Viasat tok over F1 kjøpte jeg parabol med 4 hoder og begynte å bruke RTL istedet. Fin måte å friske opp skoletysken :-)
    Har flere år i Ungarn, Hocken og Tyrkia og uten å ha hørt lyden på Viasat er jeg helt sikker på at live er best
    Har vært litt roligere med F1 de siste årene da "soloturene" har gått til Roger Waters konserter rundt i verden.
    I tillegg har jeg fått igang junior i gokart, og da er de fleste helgene opptatt i den snøfrie sesongen. Så planen er iløpet av 10 år å stå på startplate i F1 som manager---
    Om 10 år antagelig ikke Berni på plata lenger så da kan jeg drikke sprudlevann med de langbente blondinene :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •