Triax TD64 parabol og Multiblock TD 4 LNBs, er det mulig å kombinere disse?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Triax TD64 parabol og Multiblock TD 4 LNBs, er det mulig å kombinere disse?

Har per idag en Triax TD64 parabol antenne (fulgte med Canal Digital mottakeren), ønsker nå å få in litt flere satellitter da jeg har gått over til en Vu+ Duo mottaker istede for orginal Canal Digital PVR-mottaker.

Leser på nett at det er anbefalt å bruke en Triax TD78 mot Multiblock TD som et minimum, men det er også flere nettbutikker som selger TD64 og Multiblock TD med 4LNB med lovnad om at dette vil fungere.

Spørmålet er om Triax TD64 og Multiblock TD kan kombineres?
    Og hvis noen har klart dette, hvor mange satellitt posisjoner har dere fått in?

(Vil gjerne høre fra dere, selv om dere "kun" får in 2-3 satellitter med denne kombinasjonen)

Link til Multiblock: Triax Digital Multiblock TD-4 Beslag 1, 5, 13 og 19 grader, - Sivilingeniør Njål Hansson AS

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmmm

Jeg vil ikke anbefale å bruke mer enn 2 lnb'er på den antennen (1w og 5Ø). Noe mer enn det,vil gi deg dårlige signal. Kan godt hende det funker, men ikke å anbefale.

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av JIM1982
    Har per idag en Triax TD64 parabol antenne (fulgte med Canal Digital mottakeren), ønsker nå å få in litt flere satellitter da jeg har gått over til en Vu+ Duo mottaker istede for orginal Canal Digital PVR-mottaker.

Leser på nett at det er anbefalt å bruke en Triax TD78 mot Multiblock TD som et minimum, men det er også flere nettbutikker som selger TD64 og Multiblock TD med 4LNB med lovnad om at dette vil fungere.

Spørmålet er om Triax TD64 og Multiblock TD kan kombineres?
    Og hvis noen har klart dette, hvor mange satellitt posisjoner har dere fått in?

(Vil gjerne høre fra dere, selv om dere "kun" får in 2-3 satellitter med denne kombinasjonen)

Link til Multiblock: Triax Digital Multiblock TD-4 Beslag 1, 5, 13 og 19 grader, - Sivilingeniør Njål Hansson AS
    Desidert billigste 4 hoders parabol og også enklest å montere er Raven G70 :
    http://www.maxsat.no/commerce/index....mart&Itemid=72

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var dette et Canal Digital-kort som opprinnelig var pairet med PVR-mottakeren din? Lurer fordi jeg på sikt også vurderer å bytte ut den originale Canal Digital-mottakeren men litt usikker i forhold til pairing hvor mye styr det blir.

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Var dette et Canal Digital-kort som opprinnelig var pairet med PVR-mottakeren din? Lurer fordi jeg på sikt også vurderer å bytte ut den originale Canal Digital-mottakeren men litt usikker i forhold til pairing hvor mye styr det blir.
    Vu+Duo er en kjempe bra valg , men du bør oppbevare din originale CD mottaker, just in case !
    Det skulle ikke by på problemer med ditt CD kort , mitt ihvertfall fungerer utmerket i VU+ mottakerne mine .

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av digitech
    Vu+Duo er en kjempe bra valg , men du bør oppbevare din originale CD mottaker, just in case !
    Det skulle ikke by på problemer med ditt CD kort , mitt ihvertfall fungerer utmerket i VU+ mottakerne mine .
    Brukte du bare pairing ID-en fra den originale boksen, da? Eller har du et kort som er utstedt før den tida, eller fikk du Canal Digital til å paire kortet med ny mottaker?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har skaffet meg en Triax TD78 istede.
    Var ikke problem å sette i orginalkort, fungerer med scam og cccam.
    Men om CD skal inføre pairing, så er det vel å anbefale å ha en pairing cam,
    den vil vel fungere med et orginalkort i en mottaker ihvertfall.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har skaffet meg en Triax TD78 istede.
    Var ikke problem å sette i orginalkort, fungerer med scam og cccam.
    Men om CD skal inføre pairing, så er det vel å anbefale å ha en pairing cam,
    den vil vel fungere med et orginalkort i en mottaker ihvertfall.
    De har innført det. Det er nettopp derfor jeg lurer. Min boks og kort er pairet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •