Slapp ikke unna Viasat - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hela telecombranschen är likadan. De gör vidriga överträdelser på så många de kan, och bara i kanske 1% av fallen får de bot. Det gör det lönsamt för dem att fortsätta på samma sätt.

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringte på vegne av foreldrene mine og avtalte oppsigelse i god tid. Joda, det var i orden. Jeg fikk opplyst dato og "velkommen tilbake som kunde på et senere tidspunkt". Helt til neste "avtaleperiode" var i gang. Da hadde de ikke registrert noen oppsigelse, for muntlig avtale gjelder ikke. Da måtte det gå nye tre måneder. Dette er den siste hendelsen i en serie ubehagelige opplevelser med Viasat. Foreldrene mine skulle bare si opp avtalen midlertidig, men jeg fikk da overtalt dem til å bli kunde hos Canal Digital isteden. Siden har hverken foreldrene mine, brødrene mine eller jeg vært kunde hos Viasat.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem er egentlig værst? Viasat, Canal Digital eller rikstv?

Jeg sa opp canal digital og gikk til viasat, var lei av den søple dekoderen som CD leverer. Når du år etter år leverer det søple som Sagem er og tar betalt for det er man "stor kjeltring" i mine øyne.

God regel når man sier opp er alltid å få en bekreftelse på epost, da har man det skriftlig i tillfelle dem roter.

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av simen02
    God regel når man sier opp er alltid å få en bekreftelse på epost, da har man det skriftlig i tillfelle dem roter.
    Nå er jeg kunde hos CD og bruker en Vantage tuner. Pga. dette har jeg topp bildekvalitet, ingen problemer med HW og ingen behov for å ringe "kundeservice".
    Jeg skjønner ikke at dere tør å ringe til slike selsakaper. Det eneste som gjelder er mail med kvittering på. Alt som er sagt pr. telefon har ingen gyldighet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, bruk mail eller chat, med chat skal du få tilsendt en logg på skriftlig dialog :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd chatten de to siste gangene jeg trengte å få gjort noen endringer, fantastisk praktisk sammenlignet med telefon.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Vil bare si at CD sin HD box har flere ganger bedre bilder enn Viasat HD PVR!!

Sitat Opprinnelig postet av orso
    Vel, bildekvaliteten fra CD sin standard HD dekoder er i alle fall dårlig. Den har jeg sammenlignet direkte mot en Grundig HD dekoder fra Riks TV og bilde var bedre på Riks Tv selv på kanaler de sender i lavere bitrate.

Det er nok dekoderen det kommer ann på og det virker som om Viasat sin siste dekodere er bedre. CD sine dekodere med opptak har dessuten vifte som støyer.

CD har 3 mnd oppsigelse, så det er bare 1 måned i forskjell. Er sugen på å skifte til Viasat. Om det er 3 eller 4 mnd i oppsigelse spiller ikke så stor rolle. Man må uansett planlegge det man skal si opp god tid i forveien.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Willinickersen
    Hvordan definerer du "flere ganger bedre bilde"? Og hvilken HD boks fra CD er det du snakker om?

Jeg har CD sin Sagem HD PVR og Viasats Pace 855 HD PVR. Begge gir gode bilder. Men jeg mener helt klart at Pace 855 boksen fra Viasat gir det beste bildet. Den gir faktisk gnistrende gode bilder på min Sony KDL60NX720.

Det blir spennende å se hvordan ADB boksen fra CD står seg i forhold til Pace 855

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Willinickersen
    Du kan godt få låne brillene mine.......:-)

Viasat er klart bedre....:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av simen02
    Hvem er egentlig værst? Viasat, Canal Digital eller rikstv?

Jeg sa opp canal digital og gikk til viasat, var lei av den søple dekoderen som CD leverer. Når du år etter år leverer det søple som Sagem er og tar betalt for det er man "stor kjeltring" i mine øyne.

Har erfaring med alle tre.
    Kommer aldri til å gjenopprette noe kundeforhold med ViaSat...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •