TV 3 HD NO på gang..kanalplass 195 Viasat

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 23
    Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool TV 3 HD NO på gang..kanalplass 195 Viasat

På tide.....:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer Daniel NOR sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal den vise likt som vanlig tv3? kommer den på rikstv?

Newcomer RamGuy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette hørtes da veldig uoffisielt ut om det er plassert på kanal 195? Det er vell neppe håp for Canal Digital kunder med det aller første?

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av RamGuy
    Dette hørtes da veldig uoffisielt ut om det er plassert på kanal 195? Det er vell neppe håp for Canal Digital kunder med det aller første?
    Canal Digitals største konkurrent er jo Viasat=TV3.....
    På samme kanalplass lå også NRK 1 HD og TV 2 HD til de flyttet dem dit de er nå...vanlig Tv 2 og de tre NRK kanalene ligger rundt de samme kanalplasser... Ikke sånn rot som Canal Digital holder på med.....:-)

Og om TV3 HD kommer på RiksTv vet vel bare Viasat og Riks Tv...men ikke umulig tror jeg...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker den hos noe enda da? Bare til test for øyeblikket kanskje? Jeg finner den i lista, men er helt blank.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å, reklame i HD - flott

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer vel alt an på hva reklamen viser :twisted:

Men jeg er stort sett alltid på etterslep uansett og ser opptakene mens jeg spoler fint forbi reklamen. Med det sagt er reklamen på TV3 sverige desidert værst.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Kommer vel alt an på hva reklamen viser :twisted:
    Jeg har tilgode å se en reklame som har underholdningsverdi. For meg er reklame reklame - rett og slett.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de sender jo nesten like mye reklame som reelt program/film. sånn føles det ihvertfall:cry:
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Canal Digitals største konkurrent er jo Viasat=TV3.....
    På samme kanalplass lå også NRK 1 HD og TV 2 HD til de flyttet dem dit de er nå...vanlig Tv 2 og de tre NRK kanalene ligger rundt de samme kanalplasser... Ikke sånn rot som Canal Digital holder på med.....:-)

Og om TV3 HD kommer på RiksTv vet vel bare Viasat og Riks Tv...men ikke umulig tror jeg...
    Og da er TV 3 HD på plass hos oss med Viasat, med Dolby Digital 2.0 og en komiserie nå som går i 5.1...uten at det er noe surround på gang....
    Men det tyder jo bra..:-)

Det betyr at TV 3 med en gang er forbi de andre "norske" TV kanalene med hensyn til lyd....så på Hawaii Five0 på svensk TV4 i går, med flott Dolby 5.1 lyd...Noe helt annet enn på TV2
    Når skal TVNorge og TV 2 komme etter???
    Og NRK som er fullstendig på bærtur med sin såkalte Dolby satsing....
    Og alle vi med surroundanlegg ville gjerne ha noe mer å bruke det til...:-)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og da er TV 3 HD på plass hos oss med Viasat, med Dolby Digital 2.0 og en komiserie nå som går i 5.1...uten at det er noe surround på gang....
    Men det tyder jo bra..:-)

Det betyr at TV 3 med en gang er forbi de andre "norske" TV kanalene med hensyn til lyd....så på Hawaii Five0 på svensk TV4 i går, med flott Dolby 5.1 lyd...Noe helt annet enn på TV2
    Når skal TVNorge og TV 2 komme etter???
    Og NRK som er fullstendig på bærtur med sin såkalte Dolby satsing....
    Og alle vi med surroundanlegg ville gjerne ha noe mer å bruke det til...:-)
    men tv3 er jo en versting på reklame, av de "norske" kanalene er det den dårligste å se på...
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At de ikke har kallet kanalen for TV3 NO HD kan vel være et godt tegn

I Danmark har Viasat sendt TV3+ HD men etter hva jeg har lest så er nesten ingen programmer sendt i HD.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    men tv3 er jo en versting på reklame, av de "norske" kanalene er det den dårligste å se på...
    De fleste av TV3 kanalene har mye reklame...det er derfor man har en HDPVR...:-)
    Mye av det som sendes på TV 3 kanalene er nok bare oppskalert, men det er en begynnelse....og lyd og (norsk) tekst er klart bedre....

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gamle repriser er stort sett oppskalert SD-materiale, forståelig nok, men nytt materiale er i HD. Formel 1, Fotball etc sendes i HD. Samme gjelder de nye episodene av the Simpsons, NCIS, Top Gear etc.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken oppløsning har TV3 HD? 720p, 1080i?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var et løft fra Viasat. Rett fra 4/3 til HD!!!

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke stort sett bare reklame på TV3 og resten av Viasat kanalene? Litt rå flått å opprette en hd kanal bare for å sende reklame :-)

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

På tide.....:-)
    Og TV 3 HD leverer, ( i forhold til NRK/TV2/TV Norge), de sender DD 2.0 på de fleste sendinger, og i dag premiere på Pan Am serien: Dolby Digital 5.1 lyd--
    Ikke verdens kuleste serie eller verdens kuleste lyd: Men de gjør det..:-)
    Håper på at den nyeste sesongen av NCIS/NCIS Los Angeles følger etter...med 5.1 lyd

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    Ganske så rett. Jeg tok tiden på reklamene som kom under et program som var i fra 21.00-22.00. Selve programmet var 42 min og 18 min var reklame....

Og se filmer på TV3... nei......takk.....

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lolas
    Ganske så rett. Jeg tok tiden på reklamene som kom under et program som var i fra 21.00-22.00. Selve programmet var 42 min og 18 min var reklame....

Og se filmer på TV3... nei......takk.....
    Ja, helt utenom det vanlige. Er jo ikke som om tv serier varer i ca 42 min men settes opp pr time.. eller vent litt
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •