Abonnement for AXN sci-fi - hvor får man tak i det?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Abonnement for AXN sci-fi - hvor får man tak i det?

Heisann

Jeg ser at AXN Sci-fi sender en del til øst-europa, men jeg klarer ikke å finne ut hvem som selger abonnement for den kanalen eller lignende sci-fi kanaler. Jeg har gjort mitt beste på lyngsat.com og på Welcome men jeg kommer ikke videre, er det noen som er flinkere på dette enn meg?

F_J

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AXN Sci-Fi is a European movie channel owned by Sony Pictures Entertainment. It is available in Italy, Poland, Hungary, Ukraine, Russia, Romania, Kazakhstan and Bulgaria on Sky Italia, Boom TV, Bulsatcom, Cyfra Plus, Cyfrowy Polsat, Digi TV, Dolce, iNES, Max TV and N. The channel was launched in Czech Republic and Slovakia in October 2007.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av f_j
    Heisann

Jeg ser at AXN Sci-fi sender en del til øst-europa, men jeg klarer ikke å finne ut hvem som selger abonnement for den kanalen eller lignende sci-fi kanaler. Jeg har gjort mitt beste på lyngsat.com og på Welcome men jeg kommer ikke videre, er det noen som er flinkere på dette enn meg?

F_J
    AXN Sci Fi - Wikipedia, the free encyclopedia

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der har jeg vært før, men det besvarer for så vidt ikke spørsmålet, hvilken leverandør må man igjennom for å kunne se på disse kanalene?

altså for å se på Canal+Film Canal+Action osv så krever den abonnement fra Canal Digital. Jeg er kjent med at bpde SKy og Canal Digital har høy restriksjon om å ikke selge abonnement uten for sine respektive områder. Over til AXN sine kanaler i øst-Europa så lurer jeg på hvem er det som selger abonnement hvor disse kanalene er inkludert?

F_J

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •