Nytt liv til min IPBOX 9000HD ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt liv til min IPBOX 9000HD ?

Kjøpte en IPBOX 9000 da den kom på markedegt. Etter måneder med prøving og feiling ga jeg opp. Fantastisk bra bildekavlitet, men hva hjelper det nå bildet fryser til stadighet. Den har nå ligget på hylla i 1 år og jeg har kjørt DB800HD.
    Er på hytta i Danamrk og fikk havari på Dreamboxen. Ikke populært blant de minste som trøster seg med Cartoon og Disney i regnværet.
    Har børstet støv av IPBOX 9000, men sliter med å finne egnet image. Fant en del på nettet, men ingen av dem hadde incubuscamd. Klarte ikke å få lagt inn incubuscamd manuelt. Så, kan noen hgjelpe med ;

- hvilket image skal jeg bruke ? (kjenner kun til innlegging via usb stick).
    - dersom incubuscamd på installeres manuelt, hvordan gjør jeg dette ?

Jeg har brukt hele helgen på dette og desto mer jeg leser på diverse forum, desto mer forvirret blir jeg. Hovedproblemet er at jeg har prøvd å legge inn incubuscamd manuelt, men den vises ikke i emu valget.

Har kontroll på innlegging av "C:line" tror jeg...

:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legg inn Forum Gateway - Sat Universe

Der har du alt klart

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker et Vodka image og det fungerer utmerket hos meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da gjør jeg et forsøk med "Kraken".
    I og med at jeg har forsøkt meg på 4-5 installasjoner ila helga med div image, uten å finne et med incubuscamd, må jeg da nullstille boksen på en eller annen måte for å rydde opp ? Er det flash eller usb imaget jeg skal endre til usb_update.img ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lagt inn Vodka 0.11, men når jeg legger inn Incubuscamd filene via FTP til var/keys og var/bin, så vises de ikke i emu/cam menyen. Det er det som har vært problemet hele helga.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flateng
    Bruker et Vodka image og det fungerer utmerket hos meg.
    Jeg har lagt inn Vodka 0.11, men når jeg legger inn Incubuscamd filene via FTP til var/keys og var/bin, så vises de ikke i emu/cam menyen. Det er det som har vært problemet hele helga.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har aldri brukt vodka img før. Men regner med at det skal ligge emu i img da. trykk på grønn knappen, da får du opp noe, se om du finner emu der.

Etter du har lagt inn emu i boksen, må det tas en restart. Har du gjort det?

Enkleste jeg kommer på, er å legge inn det jeg anbefalte. Der ligger incubus ferdig.. Jeg selg har brukt det img, og vet at incubus ligger der, under grønn knappen.

Skal bare være å laste ned, og legge inn img du vil bruke, så mer en det er det ikke å gjøre. selv om du legger inn flere img på en dag, slettes alt for vær gang du legger inn på nytt i flash

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk for gode innspilll og hjelp

Installerte "Kraken" imaget og der kom riktignok incubusCamd frem når man trykket på den grønne knappen. Tenkte at da var alt vel og det bare var å endre C:linje in incubusCamd.cfg filen. Gikk inn med FTP og fant ingen av filene jeg forventet å finne i var/keys og var/bin. Ingen spor av incubusCamd filer av noe slag. Prøvde å legge inn incubus ver 1.22 i de rette katalogene med 755 osv... Det er tydligvis ikke meningen at jeg skal få dette til.
    Takker for all hjelp - tror jeg lar dette ligge - så får vi heller spille kort og gjøre noen gammeldagse hytteaktiviteter..:lol:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •