Vilken skal eg velge. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer PurpleHaze sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har handlet en del på Dustin (foto- og datautstyr) og har aldri opplevd noen problemer med dem.

Når det gjelder HDD er det vel lurt å kjøpe en som støyer lite og som bruker lite strøm (mindre varme).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Sjekker opp ang hdd.

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PurpleHaze
    Jeg har handlet en del på Dustin (foto- og datautstyr) og har aldri opplevd noen problemer med dem.
    Jeg tviler ikke på at salg av (foto- og datautstyr) skal oppleves problemfritt for mange av Dustin sine kjøpere
    Men jeg har reservasjoner når det det gjelder salg av Linux satellitt mottakere. Disse er tross alt ikke laser toner eller barbermaskin.

Det er litt mer komplissert produkt , som trenger litt kjennskap og vedlikehold.
    For de fleste av oss her ,som har brukt en stund slike mottakere, byr ikke en slik innkjøp på store utfordringer, men for en ny bruker er SUPPORT - alfa og omega !
    Jeg tviler på at " svenske Lsa " på sentralbordet klarer å veilede frustrerte kunden som ber om forklaring hva den grønne " crashlogg" dumpen betyr og hvor han finner disk formatering i menyen ?!
    Eneste måte de kan lykkes med salget er å ansette en person som kan virkelig bruke en del energy for å besvare slike henvendelser. Salget av slike mottakere oppleves sikkert for mange nye brukere som "plug&pray" , istedenfor "plug&play" .
    Hvis ikke hukkomelsen min svikter , Dustin er langt ifra første elektronikk gigant som satser på linux satellitt mottakere. Husker en stund tilbake disse var solgt i stor skala hos komplett.no ! Lurer bare på hva er grunnen at salget av disse ble terminert etterhvert :roll:

Newcomer PurpleHaze sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Poenget med innlegget mitt var å indikere at dette ikke er en jalla-butikk som nettopp har dukket opp og som kanskje legger ned om noen måneder med tusenvis av utestående leveringer osv osv.

Når det gjelder ustyret jeg har kjøpt av dem så ligger det nok nærmere en settop-box i kompleksitet (og pris) enn laser toner eller barbermaskin. 8)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •