Engelsk tale på PL kamper?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer bjorntj sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Engelsk tale på PL kamper?

Lurte på om det finnes noen måter å få engelsk tale på Premier League kamper, er så dritt lei norske kommentatorer....
    Må da TV2 manuelt feede den engelske audioen eller finnes det noen annen workaround for å finne engelsk audio feed?

mvh,

BTJ

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På et par gledens dager har TV2 krølla til studio/kommentatorlyd, og har tydeligvis måtte gå over til å sende kommentatorsporet fra England.

Fantastisk deilig avlastning fra enslige norske kommentatorer som febrilsk blar i kamprapporter og statistikk for å imponere, men som ikke får med seg viktige øyeblikk i kampene og som kaller spillere ved feil navn. Å kalle McCarthy for McManaman holder bare ikke :P

Skulle også gjerne ønske meg britiske kommentatorer i hver kamp.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra det er flere enn meg som er meget lei norske kommentatorer.
    Jeg synes det blir for dumt å høre på Eric soler og de andre norske super-ekspertene sitte og kritisere både Mourinho, Messi og mr Ferguson.

Engelske studio og kommentatorer fokouserer mer å skryte av de som har en god dag isteden for leke superekspert og kritisere de med en dårlig.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser ofte på kampene på PL2 eller PL3, og de sendes som oftest med engelsk kommentator. Men jeg er ikke spesielt imponert over dem heller. De har så klart en del peil, men jeg synes det er irriterende at de alltid er så bastante i situasjoner som skjer på banen. Ved f.eks. offside situasjoner kan de si "he was clearly offside". Så kommer en replay som viser at mannen var onside, men de fortsetter da bare å si "clearly offside" selv når reprisebildene er vist. Sånn synes jeg det er i mange situasjoner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •