Finnes det bra engelskspråkelig TV-pakker i Europa som kan fåes i Norge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Finnes det bra engelskspråkelig TV-pakker i Europa som kan fåes i Norge?

Heisann

Bare så det er sagt, jeg er kun interessert i lovlig muligheter her, ikke noe cardsharing eller noe slikt :-)

Men det jeg lurte på er om noen av dere vet om det finnes muligheter til å ta inn engelskspråklige kanaler her i norge foruten Via og CD?

Jeg har surfet litt på lyngsat(?) og ser at det er en del land i øst-europa som ser ut til å sende en del amerikanske kanaler uten voiceover. Noen som har peiling på om det er mulig å ta inn disse via et offisielt abonnement?

F_J

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av f_j
    Men det jeg lurte på er om noen av dere vet om det finnes muligheter til å ta inn engelskspråklige kanaler her i norge foruten Via og CD?
    De Britiske kanalene på 28.2E kan anbefales.
    Mye bra sendes FTA - uten kryptering.
    British TV & Radio, Sky, Sky+ HD, Freesat, Freesat+, Freeview, TV & Radio Overseas & Online
    Hva en får inn er litt avengig av hvor i landet en holder til,
    eller hvor stor parabol en har mulighet til å sette opp.

Ellers kan du ta en kikk her for alternative Europeiske pakker:
    Satellite TV Packages - Information

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vart OK å vite hva er prisen du er vilig til å betale.
    Det fins mange forskjellige paker der ute, alt er opp til hva man er vilig til å betale.

Total Tv er bra, Digitalb eller Tring som har både Sport og Film på engelsk.
    Sky DE eller UK , ITA har en av europas beste pakker men her er det meget mye å betale.

mvh

bobi

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt vanskelig å si hva jeg er villig til å betale i grunnen, er mer sånn. Det kommer ann på hva som ligger av kanaler av de forskjellige kanalene.

F.eks hvis en pakke koster 2600kr/år og den inneholder la oss si 6 kanaler og det ikke er noe spess nye filmer eller innhold på disse kontra en pakke som kanskje har 30 kanaler, bra med innhold sci-fi kanaler og koster f.eks 3000kr/år.

Stort sett så ser jeg at de fleste parabol butikker kun selger xxx-kort, men dette interesserer meg midt på treet. Hvis det hadde vært noen som hadde solgt pakker som f.eks inneholder HBO, Hallmark, AXN,StarMovie etc.

Jeg har forsøkt å se litt på Lyngsat hva de forskjellige landene har av forskjellige pakker og kanaler, for meg virker det som om at noen av landende i øst-europa har en del av disse amerikanskje kanalene og da med engelsk språk (altså uten voice-over/dubbing).

Så lenge man betaler for en ordentlig abbennomentskort så burde det jo ikke være noe problem å få inn dette, men jeg syntes det er vanskelig å finne en god oversikt og bra kanaler for dette.

F_J

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av f_j
    Heisann

Bare så det er sagt, jeg er kun interessert i lovlig muligheter her, ikke noe cardsharing eller noe slikt :-)

Jeg har surfet litt på lyngsat(?) og ser at det er en del land i øst-europa som ser ut til å sende en del amerikanske kanaler uten voiceover. Noen som har peiling på om det er mulig å ta inn disse via et offisielt abonnement?

F_J
    Dersom du kan ta inn signalene på 28.2 øst så er Fresatpakken gratis i bruk.
    Du bestiller boxen f.eks Humax Freesat (FOX) med eller uten harddisc fra f.eks Pulsat.com. Du vil da få tilgang til alle BBC og ITV kanalene on the fly som om du bor i UK.Det er en rekke andre kanaler i freesat som følger med.
    Dette er lovlig dersom du kan motta signalene.Jeg har denne pakken selv med harddisc og uten harddisc.Boxen blir bestillt på nettet og blir hentet på Posten.Det er ikke noen form for kort og under installasjonen blir du bedt om å slå inn en engelsk postkode.Bruk koden som er postkoden til Pulsat.Resten går av seg selv.NB! ikke bruk skotske postkoder fordi de har et annet programvalg/kanaler. Dette er den billigste og sikreste måten å få engelsktalende kanaler på.Boxen kostet ca 1900,- for tuner u/hardisc og ca.3000,- m/harddisc opptakskapasitet ca.250 GB.
    Dersom du får inn 28.2 øst så kan du selvsagt også kjøpe Skykort og box.
    Sky HD box kjøper du hos Pulsat, og kort bestiller du hos SkyNow.com. Jeg har hatt SkyHD box i ca.4år og det funker året rundt uten problemer.Jeg blir trukket direkte av Sky med ca 600,-pr.mnd.Da har jeg ca.50 HD-kanaler med bl.a.Sky Sport.Itillegg er det alle BBC og ITV og nesten alle kanaler som sendes på engelsk tv.Dette er det beste jeg kan tenke meg av TV-pakke.Men-som sagt du er avhengig av hvor du bor i landet og hvor stor antenne du kan sette opp.Jeg har signalene hele året om det regner eller snør.
    Lykke til!
    stølen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •