Clarke Teck ET9000 og avspilling av MKV over nettverk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Clarke Teck ET9000 og avspilling av MKV over nettverk

Heisann

Jeg har en stor samling av mine DVD-filmer som MKV-filer på nettverket. Jeg lurer på om det er noen her som har erfaringer med dette og da gjerne over kablet nettverk?

Ja, jeg vet at ET9000 skal støtte MKV, men en annen ting er hvordan det fungerer i praksis, f.eks bytting av lydspor og bytting av subtitle/undertekst.

Sist men ikke minst, noen som har erfaringer med Project Valerie (Media-plugin for E2) project-valerie - a media center based on enigma2 - Google Project Hosting Finnes det eventuelt noen andre bra media-plugin som kan brukes på E2 og ET9000?

F_J

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vel egentlig ikke si så mye annet enn at ET9000 har mye gå på som medieavspiller.
    Uansett, det hender jeg av og til overfører noen 720p MKV-filer til den og spiller av, men spiller ikke av direkte via lokalnettet.
    Valg av lyd/undertekst har ihvertfall fungert greit med denne metoden.

Testet såvidt ut Project Valerie, men var ikke helt det jeg var ute etter, så du må installere å se om du liker det selv

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jo mediasenter PC/HTPC så mangt. Det er jo greit å kunne surfe med den på internet, men det er ikke noe must. For de bildene jeg har sett av Project Valarie, så ser det ut som en grei og oversiktlig medialist som viser et cover av filmen, samt informasjon hentet fra imdb osv, samt spille filmen da.

Har pr dags dato en gammel Netbook som jeg kjører XBMC Live på, og jeg syntes PV hadde lignende layout på visning av filmer.

Men hvis ET9000 blir for svak til å spille av MKV filmer så vil det ikke være noe valg for meg, da bruker jeg egen maskinvare til det.

F_J

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •