Hvilken tuner bør jeg gå for?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hvilken tuner bør jeg gå for?

JEg har klart å sikte meg inn mot en Clarke Tech ET9000, men om det er riktig vet jeg ikke og trenger derfor input fra dere.

Pr. dags har jeg kun CD sin HD tuner, lillebroren til HD PVR-modellen, den funker for så vidt greit den. Men jeg kunne godt tenke meg en tuner hvor jeg kan se på kanaler gjennom webgrensesnittet til tuneren, mens kona ser på TV. Eventuelt tar opp fra en kanal og ser på en annen samtidig.

Så er det dette med imager da, ser jo at det er en del forskjellige grupper/imager ute og går, Enigma 2 er vel det som CT9000 kommer med som standard? Er det andre imager som er bra og stabile som kan anbefales?

Det som er viktig for meg er:
    - CD kortet fungerer uten problemer, helt "out of the box"
    - Kan motta HD-kanalene til CD
    - EPG fungerer uten å måtte gå igjennom en PC
    - Ta opp TV-program og serie-opptak via EPG
    - Mulighet til å se på en kanal via webgrensesnittet og se på en annen via TV
    - Ta opp en kanal og se på en annen samtidig

Håper noen kan komme med tilbakemelding på sine erfaringer.

F_J

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå for Clarke-Tech ET 9000, den er super... Den nye DM 7020 HD ser vel litt bedre ut, og fjernkontrollen er litt bedre, men den er ikke verdt flere tusen kroner mer...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller Vu+ Duo. Har vært på markedet litt over et år nå, og er 100% stabil og problemfri!:-D
    Veldig rask og enkel å sette opp med OpenPli image.
    Den oppfyller alle dine punkter på lista, kanskje med unntak av serieopptak, men det finnes kanskje en plugin for dette for alt jeg vet?

Mach III

Intermediate digitech sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du gjør ingen feil å velge Vu+ Duo Twin eller Clarke Tech ET 9000.
    Vu+ Duo Twin har vart på markedet i over 1 år nå og programvaren til denne er 100 % buggfri. Bruker siste "Black Hole " image på min VU+ Duo Twin og tviler sterkt på at noen kan utvikle bedre programvare til denne modellen ?!:???:
    Alt fungerer topp, fra dekryptering av kort til opptakk, timer , EPG, you name it :-D
    ET 9000 er kjempe bra valg også, men jeg personlig ikke liker varme utviklingen i denne modellen, her er Vifte en MUST , ellers fungerer ET 9000 akkurat på samme måte som VU+Duo.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •