IPbox for nybegynner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

IPbox for nybegynner

Hei.

Jeg har en IPbox 910HD som har fungert bra i noen år nå, men har alltid blitt plaget med at cam'en stopper etter den har vert i standby og at EPG ikke virker..

Dermed tenkte jeg å oppdatere firmware, klarte etter mangen timer å oppdatere til siste(?) sifteam FW, denne er veldig stabil syns jeg, men fortsatt virker ikke EPG, leste så om CrossEPG og ble lokket til å installere (på hjemmesiden skrøt de voldsomt av en liste med providere) men dette viste seg å være laget for Enigma2 versjonen av CrossEPG, DGS versjonen (den versjonen som NLB og Sifteam sine imager er basert på?) ikke støtter andre providere enn SKY...

Mitt spørsmål er om noen på en enkel måte kan forklare hvordan man installerer Enigma2 på 910HD'en, Prøvde å flashe "ACT E2 100 Tideglo" image på samme måte som jeg alltid har flashet denne boksen, dette viste seg vist å vere feil måte.

Jeg trenger ikke noen dualboot, dersom imagen er stabil og EPG virker så er jeg fornøyd!!

Greit om noen kan forklare hvilken E2 image som er "best" i denne jungelen av imager!!

Takker på forhånd

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)